nieuws: Concerten van Anouk in Westerpark uitverkocht

print
mail to friend
Door op 26 mei 2010 - 15:10 1 De twee concerten die Anouk gaat geven in het Amsterdamse Westerpark zijn uitverkocht. De tweeduizend kaarten voor het optreden op zondag 4 juli gingen binnen zes dagen over de toonbank. Vandaag maakt Mojo bekend dat de tickets voor zaterdag 10 juli eveneens uitverkocht zijn.

De concerten van Anouk maken deel uit van de serie concerten die Mojo organiseert onder de noemer Live at Westerpark. De concerten van Marco Borsato en Faithless maken hier eveneens deel van uit.

Het Nederlandse trio The Q4 zal het publiek voor het optreden van Anouk opwarmen. De band bracht eerder dit jaar het debuutalbum 'Sound Surroundings'uit. Voor dit album zijn honderden samples gebruikt die zodanig zijn bewerkt dat de originele nummers haast onherkenbaar zijn. Op het podium van het Westerpark zal The Q4 worden vergezeld door enkele live muzikanten.
volgend nieuwsbericht
two door cinema club1

TWO DOOR CINEMA CLUB NAAR DE MELKWEGNa de vier shows die Two Door Cinema Club in het voorjaar in Nederland geven...

jonallen1
vorig nieuwsbericht

JON ALLEN NAAR UTRECHT EN AMSTERDAM De Engelse singer/songwriter Jon Allen is dit weekend al te zien op Pinkpop...

REACTIES

Avatar kosterlijk
wo 26 mei 2010 15:28

kosterlijk Nou joepie, zou dit dan de 'waardige vervanger' voor Wolfmother zijn?

reactie score 0
report reactie
Avatar Tenrash
wo 26 mei 2010 15:35

Tenrash 2000 kaarten in 6 dagen? dat is nou ook weer niet zo bijzonder..

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
wo 26 mei 2010 15:44

Haario Nou, balen wij even

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
wo 26 mei 2010 15:45

smellycat Tenrash schreef:
2000 kaarten in 6 dagen? dat is nou ook weer niet zo bijzonder..

Wel als het al een paar maanden in de verkoop is... T
Moet zeggen dat ik het toch raar blijf vinden dat zij 2x het Westerpark uitverkoopt en Faithles het niet eens 1x vol krijgt.

reactie score 0
report reactie
Avatar chantalvaneck
wo 26 mei 2010 22:30

chantalvaneck Op Beatstad staat ze voor de helft van de prijs en dat is, volgens mij, nog niet uitverkocht. ;-)

reactie score 0
report reactie
Avatar romy74
do 27 mei 2010 01:03

romy74 De tweeduizend kaarten voor het optreden op zondag 4 juli gingen binnen zes dagen over de toonbank

Ik dacht dat er veel meer kaarten waren tis toch een best groot veld, of heb ik dat nou mis.moet het geen 20.000 kaarten zijn

reactie score 0
report reactie
Avatar romy74
do 27 mei 2010 01:05

romy74 waren het geen 2000 extra kaarten trouwens ?

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
do 27 mei 2010 11:12

smellycat romy74 schreef:
waren het geen 2000 extra kaarten trouwens ?

Het waren inderdaad 2000 extra kaarten maar Mojo liegt wel een beetje want deze kaarten waren er enkele weken geleden al ingekomen omdat ze er 'opeens' achter kwamen dat het trein groter was.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?