nieuws: Sum 41 komt naar Tilburg

print
mail to friend
Door Marz667 op 01 juni 2012 - 16:44 1 De Canadese punkrockband Sum 41 komt terug naar Nederland. De mannen staan op zondag 8 juli voor een concert in de Tilburgse 013. Kaarten gaan weg vanaf zaterdag 2 juni voor 22,50 euro. De groep rond Deryck Whibley stond in 2010 voor het laatst in Nederland en deed toen dezelfde concertzaal aan.
volgend nieuwsbericht
Cerebral Ballzy1

CEREBRAL BALLZY IN EFFENAAR EEN DAG VERPLAATSTHet concert van Cerebral Ballzy is verplaatst van 30 juni naar 29 juni. De...

Recensieplaatje 2
vorig nieuwsbericht

TOP 10 MEEST GELEZEN CD-RECENSIES IN MEI Het is vrijdag, het is 1 juni. Het einde van de week en het begin van een...

REACTIES

Avatar doragonboy
vr 01 jun 2012 16:52

doragonboy sowieso aanwezig, sum 41 zijn helden

reactie score 0
report reactie
Avatar Freeburt
vr 01 jun 2012 17:03

Freeburt Waarom niet op Bospop?

reactie score 0
report reactie
Avatar Staind
vr 01 jun 2012 17:28

Staind 2010 was echt supervet! Ff kijken hoe de vakantie wordt gepland..

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
vr 01 jun 2012 18:03

jos_theboss22 zelfde dag als pennywise op werfpop. nou zie ik toch liever sum41 dan pennywise dus present.

reactie score -1
report reactie
Avatar Tr1stan
vr 01 jun 2012 19:04

Tr1stan YES YES YES YES YES YES YES!!!!

Zo blij met dit nieuws! We gaan er weer een feestje van maken!

reactie score 0
report reactie
vr 01 jun 2012 19:29

Bojana23 daar MOET ik heen!!!!!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Menno182
za 02 jun 2012 00:45

Menno182 VET!!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Charlotte208
za 02 jun 2012 09:59

Charlotte208 Nog meer mensen problemen met tickets kopen?

reactie score 0
report reactie
Avatar webutterwes
za 02 jun 2012 13:15

webutterwes samen met me vriend zijn we erbij !

reactie score 0
report reactie
Avatar Dextermaniac
za 02 jun 2012 23:44

Dextermaniac Is het live nog wat na het vertrek van Dave Brownsound eigenlijk? En spelen ze live veelal nieuwe nummers of ook nog gouden ouden? :P

reactie score 0
report reactie
Avatar Staind
zo 03 jun 2012 10:53

Staind Dextermaniac schreef:
Is het live nog wat na het vertrek van Dave Brownsound eigenlijk? En spelen ze live veelal nieuwe nummers of ook nog gouden ouden? :P

Vorige zat gouwe ouwe! Maar dat was voor hun nieuwe album, maar The Hell Song etc zullen altijd wel voorbij komen :P

reactie score 1
report reactie
Avatar Dextermaniac
zo 03 jun 2012 16:42

Dextermaniac Staind schreef:
Dextermaniac schreef:
Is het live nog wat na het vertrek van Dave Brownsound eigenlijk? En spelen ze live veelal nieuwe nummers of ook nog gouden ouden? :P

Vorige zat gouwe ouwe! Maar dat was voor hun nieuwe album, maar The Hell Song etc zullen altijd wel voorbij komen :P

Hmmm, okee. Ik baal echt dat Dave Baksh weg is, hij bracht vroeger de meeste metal invloeden en gruwelijke solo's, tegenwoordig maakt Sum 41 toch iets meer straightforward punkrock, en ik moet zeggen dat ik de laatste 2 cd's best ruk vind :P Ik zou vooral dingen van All Killer No Filler willen horen, that'd be awesome! :)

reactie score 1
report reactie
Avatar Simonexx
vr 08 jun 2012 11:54

Simonexx In de drie keer dat ik ze nu gezien heb hebben ze veel oude nummers gespeeld.
Nu hebben ze naturlijk het nieuwe album maar al de goude oude zullen echt wel mee genomen worden in de set list hoor !!!

reactie score 1
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?