VR.
09
JUL
2010
Concert heeft al plaatsgevonden
Let op! Dit concert vond plaats op vrijdag 09 juli 2010.
Dat is 5833 dagen geleden.
Informatie over dit concert
Uitgaan na je 40ste hoeft niet alleen een etentje, de bioscoop of theaterbezoek te zijn. Nu is er 40UP, een feest waar je lekker kunt dansen onder leeftijdgenoten op goede muziek van toen en een beetje van nu. Met de bijbehorende vaak unieke muziekclips op een groot scherm. Dit keer ook dj Harry de Winter achter de draaitafels.
Dommelsch zaal open 21.00 uur / toegang €14,50
