nieuws: Ahoy komt met Placebo

print
mail to friend
Door fresh77 op 17 juni 2009 - 11:25 1 Na een succesvol optreden op Pinkpop keert Placebo dit najaar terug. Op 3 december geeft de band een concert in de Ahoy te Rotterdam. Placebo staat dit jaar ook nog op Rock Werchter en Pukkelpop. Pas verscheen het nieuwe album Battle for the Sun.

Kaarten voor het concert kosten 35 tot 39 euro. De voorverkoop start vrijdag 19 juni om 10 uur in de ochtend.
volgend nieuwsbericht
ghinzu4

WINNEN 2X2 KAARTEN GHINZU & THE SEDAN VAULTTwee Belgische rockbands staan op woensdag 24 juni in de Melkweg. In hun...

013_plaatje1
vorig nieuwsbericht

MR. BIG NAAR TILBURG De allstar-hardrockband Mr. Big maakt zich op voor een comeback. De band...

REACTIES

Avatar Kydroh
wo 17 jun 2009 11:35

Kydroh Sound Intressting.

Prijs valt ook wel mee.

reactie score 0
report reactie
wo 17 jun 2009 11:47

JonnySniper Hier wil ik heen!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
wo 17 jun 2009 11:55

jos_theboss22 Placebo wil ik nog wel een keer zien. Alleen jammer dat Ahoy van het Noorden zo moeilijk te bereiken is.

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
wo 17 jun 2009 13:14

Haario Helemaal niet, vanaf Groningen/Leeuwarden gaat er een rechtstreekse trein naar R'dam...

reactie score 0
report reactie
Avatar White-eye
wo 17 jun 2009 13:52

White-eye mwe het zit zo dicht op rammstein..
En ik ben blut momenteel dus voor vrijdag lukt t vast niet om geld te krijgen..
Zou de verkoop snel gaan??

reactie score 0
report reactie
Avatar mr_dopehat
wo 17 jun 2009 13:54

mr_dopehat Godverdomme, alles komt weer lekker tegelijk.

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
wo 17 jun 2009 14:02

jos_theboss22 Haario schreef:
Helemaal niet, vanaf Groningen/Leeuwarden gaat er een rechtstreekse trein naar R'dam...


Dat klopt, alleen ligt ahoy nogal een stukje van het station af. En de laatste trein vanuit Rotterdam richting Groningen gaat al behoorlijk vroeg weer terug.

reactie score 0
report reactie
Avatar Esje
wo 17 jun 2009 14:02

Esje kom op mensen, esje is blut! :D
Ik zie ze gelukkig wel op werchter, maar een hele show zou ik ook wel lusten.
Maar het is echt even op :D

White eye: ik denk niet dat het zo hard zal gaan als rammstein, maar toch wel vlot

reactie score 0
report reactie
Avatar Logixx
wo 17 jun 2009 14:05

Logixx Te ver en op de verjaardag van mijn moeder dus deze sla ik over.

reactie score 0
report reactie
Avatar Jacqimo
wo 17 jun 2009 14:07

Jacqimo Hier ben ik zoooo bij:D

reactie score 0
report reactie
Avatar Jacqimo
wo 17 jun 2009 14:08

Jacqimo White-eye schreef:
mwe het zit zo dicht op rammstein..
En ik ben blut momenteel dus voor vrijdag lukt t vast niet om geld te krijgen..
Zou de verkoop snel gaan??

Ik denk dat dat wel mee valt :) ..

reactie score 0
report reactie
Avatar J_anna
wo 17 jun 2009 14:19

J_anna oeh erg mooi!! Op pinkpop was inderdaad een goed optreden, maar hier ga ik toch maar niet heen... kan ze nog zien op Rock werchter en Sziget^^

reactie score 0
report reactie
Avatar -=R=-
wo 17 jun 2009 15:23

-=R=- Waarom nou weer in die bagger hal :(

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
wo 17 jun 2009 15:32

Wrong Waarom geen betere band in die hal! :(

reactie score 0
report reactie
Avatar Charlotte208
wo 17 jun 2009 15:52

Charlotte208 Hier wil ik heen! 3x placebo in een jaar, wat wil een mens nog meer!

reactie score 0
report reactie
Avatar Frenky7
wo 17 jun 2009 16:25

Frenky7 Heb al kaartjes voor Keulen :p

reactie score 0
report reactie
Avatar Crown_of_Thorns
wo 17 jun 2009 16:31

Crown_of_Tho.. Woehoe! Hier ga ik zeker heen! =D =D =D

reactie score 0
report reactie
Avatar Charlotte208
wo 17 jun 2009 17:07

Charlotte208 whoehoew, tickets al besteld. nu nog wachten tot t december is

reactie score 0
report reactie
Avatar kaakie
wo 17 jun 2009 17:10

kaakie jeej kaartjes binnen. pff placebo en rammstein in een week wat een feest

reactie score 0
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
wo 17 jun 2009 20:33

E-Clect-Eddy Ik vond Pinkpop optreden wel aardig genoeg en ik zie ze waarschijnlijk toch weer op PuP dus deze even niet denk ik.

reactie score 0
report reactie
Avatar Daddy-Owl
do 18 jun 2009 05:04

Daddy-Owl Moeilijk, moeilijk. Keulen of Rotterdam... Of... Allebei!:D

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
do 18 jun 2009 10:39

smellycat Charlotte208 schreef:
whoehoew, tickets al besteld. nu nog wachten tot t december is


Mis ik wat?? Je kan de kaartjes toch pas vrijdag bestellen?

reactie score 0
report reactie
Avatar Insanity
do 18 jun 2009 11:11

Insanity smellycat schreef:
Mis ik wat?? Je kan de kaartjes toch pas vrijdag bestellen?


Via placeboworld.co.uk kun je vandaag al kaarten bestellen. Ik kwam er ook net pas achter, gelijk maar even gedaan.

reactie score 0
report reactie
Avatar elsb
do 18 jun 2009 11:43

elsb thanx voor de tip, ik heb ook maar gelijk kaarten besteld

reactie score 0
report reactie
Avatar XXXM!
vr 19 jun 2009 21:33

XXXM! waarom staat dit concert nog niet in de agenda? heb de kaartjes al gekocht :)

reactie score 0
report reactie
Avatar xPikachu
za 20 jun 2009 05:43

xPikachu Ik heb Donderdag ook al kaartjes gekocht <3.

Dit is op Donderdag, & Rammstein op die Zondag, dat valt wel ff kut, maar 't is niet anders. Heb voor allebei kaartjes, & er was geen andere keus dan kaartjes te kopen xP.

reactie score 0
report reactie
Avatar Kirshj
zo 21 jun 2009 22:07

Kirshj nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!
Maar ben er uit der aard wel bij =) Vrijdagochtend om 10 uur direct kaartjes besteld.

reactie score 0
report reactie
Avatar BasP
ma 22 jun 2009 10:29

Wrong Kirshj schreef:
nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!


Wat had je dan verwacht? xD

reactie score 0
report reactie
Avatar Paul_Banks
ma 22 jun 2009 10:43

Paul_Banks Wrong schreef:
Kirshj schreef:
nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!


Wat had je dan verwacht? xD

Gezien het feit dat Fleetwood crap wel snel uitverkoopt had Placebo toch al uitverkocht moeten zijn, maar dat het wat langer gaat duren is inderdaad geen verrassing, want Placebo is geen massmagnet.

reactie score 0
report reactie
Avatar sander15
ma 22 jun 2009 16:51

sander15 daarbij komt dat ze pas geleden ook al op pinkpop hebben gestaan en ook nog naar pukkelpop komen .
daar waar fleetwood mac 15 jaar niet in nederland is geweest en een klassieker is.

reactie score 0
report reactie
Avatar jeroensiep
di 23 jun 2009 13:35

jeroensiep Charlotte208 schreef:
Hier wil ik heen! 3x placebo in een jaar, wat wil een mens nog meer!


5 keer Placebo in een jaar!

reactie score 0
report reactie
Avatar Stofje
di 23 jun 2009 15:40

Stofje Wrong schreef:
Kirshj schreef:
nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!


Wat had je dan verwacht? xD
Hmm, ik had het al wel uitverkocht verwacht. Ik ga ook eens tickets kopen, nieuwe album is fantastisch, eerdere albums zijn ook erg goed. Placebo is eigenlijk gewoon een fantastische band!

reactie score 0
report reactie
Avatar -=R=-
di 23 jun 2009 17:06

-=R=- Kirshj schreef:
nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!


Logisch, ze hadden ook veel beter weer naar de HMH kunnen komen :)

reactie score 0
report reactie
Avatar Rudie
di 23 jun 2009 20:37

Rudie Ben erg blij dat ze naar NL komen. Had ook liever de HMH gehad, maar goed je kan niet alles hebben.

Het nieuwe album is briljant. Op Pinkpop waren ze in topvorm. Ik wil meer!

Placebo is nog altijd erg ondergewaardeerd in ons land, dat verklaart o.a. de kaartverkoop.

Worden wel drukke concert maanden november/december.

reactie score 0
report reactie
Avatar Nvl8
wo 24 jun 2009 14:16

Nvl8 Paul_Banks schreef:
Wrong schreef:
Kirshj schreef:
nou, het loopt voor geen meter! je kan nu nog staankaarten kopen!


Wat had je dan verwacht? xD

Gezien het feit dat Fleetwood crap wel snel uitverkoopt had Placebo toch al uitverkocht moeten zijn, maar dat het wat langer gaat duren is inderdaad geen verrassing, want Placebo is geen massmagnet.

Idd en das juist zo mooi :D:D PLACEBO :D:D NICE NICE NICe

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?