nieuws: Nick Cave and the Bad Seeds in HMH

print
mail to friend
Door limma op 29 januari 2008 - 11:46 1 Op 28 april geven Nick Cave and the Bad Seeds een concert in de Heineken Music Hall Amsterdam. De band die in 1984 werd opgericht heeft inmiddels al dertien albums uitgebracht.

Ze scoorde internationaal succes met het nummer 'Where the Wild Roses Grow' (een duet van Cave met Kylie Minogue.) Nick Cave, wordt al jaren beschouwd als een van de betere songwriters van de laatste decennia. Nick Cave and the Bad Seeds speelden voor het laatst in Nederland op Lowlands 2005

De voorverkoop van dit concert begint aanstaande zaterdag. Kaarten kosten 45,00 Euro.
volgend nieuwsbericht
simpleplan15

SIMPLE PLAN NAAR MELKWEG EN BOTANIQUENee het is geen grap. De Canadese pop-punk band Simple Plan staat op 1...

\ticketservice_news.jpg46
vorig nieuwsbericht

BIEDEN OP JE CONCERTKAARTJES Concertkaartjes worden binnenkort bij opbod verkocht via veilingen op...

REACTIES

Avatar Esje
di 29 jan 2008 12:20

Esje Ik heb hier zooo lang naar uitgekeken!
En met z'n zaadjes, nog wel!
Is het al Zaterdag????

reactie score 0
report reactie
Avatar progsymphorocker
di 29 jan 2008 13:01

progsymphoro.. denk dat ik ook wel aanwezig ben. na lowlands paar jaar geleden heb ik er wel weer zin in.
nu nog mensen mee zien te krijgen

reactie score 0
report reactie
Avatar wishmaster
di 29 jan 2008 13:14

wishmaster Zeker aanwezig, op Lowlands was het erg vet..
In Den Haag was hij solo ook erg goed.

reactie score 1
report reactie
Avatar Esje
di 29 jan 2008 13:29

Esje Wishmaster: was dat solo die "nocturama" cd? of ook oude zooi?

reactie score 0
report reactie
Avatar wishmaster
di 29 jan 2008 14:21

wishmaster http://www.podiuminfo.nl/review_detail.php?review_id=254&page=1

Mooie revieuw, + setlist.

reactie score 0
report reactie
Avatar Esje
di 29 jan 2008 14:24

Esje Oh hoe cool, thanks!
Ik hoop dat ze Up jumped the devil doen, en O'Malleys bar.

reactie score 0
report reactie
Avatar kitafe
di 29 jan 2008 15:03

kitafe ik denk dat het voornamelijk nieuwe nummers zijn. Maar ik ga er zeker heen.

reactie score 0
report reactie
Avatar kitafe
di 29 jan 2008 15:04

kitafe ik denk dat het voornamelijk nieuwe nummers zijn. Maar ik ga er zeker heen.

reactie score 0
report reactie
Avatar ericr
di 29 jan 2008 22:13

ericr Ik vond m een jaar of wat geleden in de HMH (Nocturama tour) een beetje tegenvallen, maar op LL was ie briljant idd!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Geluksknikker
wo 30 jan 2008 10:54

Geluksknikker Ik ben ook zeker weer van de partij. "Solo" in Den Haag was al zeker de moeite waard. Alhoewel solo toen misleidend was, waren wel drie van the bad seeds bij, was eigenlijk een voorproefje op wat later Grinderman zou zijn. Volgens mij verwachtte iedereen in het theater een rustige show van Cave met zijn rustigere werk, het tegendeel was toen waar. Vanaf de eerste noot zat iedereen verstijfd in zijn luxe stoel.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?