nieuws: The Rolling Stones twee keer naar O2

print
mail to friend
Door HarmG op 15 oktober 2012 - 11:46 1 Het hing al een tijdje in de lucht, maar vandaag is bevestigd dat The Rolling Stones in november twee keer in de O2 Arena te Londen speelt. De band staat er op zondag 25 november en op donderdag 29 november.

Kaarten zijn vanaf vrijdag 19 oktober verkrijgbaar. Tickets kosten tussen de 106 en 406 pond.
volgend nieuwsbericht
eros1

EROS RAMAZZOTTI NAAR AMSTERDAM EN BRUSSEL Eros Ramazotti komt naar Nederland. De Italiaanse zanger staat op zaterdag...

biffyblyro_news.jpg3
vorig nieuwsbericht

PARADISO VOOR BIFFY CLYRO De Schotse rockband Biffy Clyro komt eind dit jaar naar Nederland. De heren...

REACTIES

Avatar Lennart-Slayer
ma 15 okt 2012 14:06

Lennart-Slayer 406 pond.... en dat komt terug voor 'hun fans'

reactie score 0
report reactie
Avatar JayKay
ma 15 okt 2012 15:28

JayKay jeeezus... leek me leuk om naar londen te gaan maar dit slaat natuurlijk nergens op...

reactie score 0
report reactie
Avatar gottheblues
ma 15 okt 2012 19:17

gottheblues Had ze graag gezien maar 406,00 pond voor een staan plaats?!?! Voor dat geld kan ik heel wat goede bands zien.

reactie score 0
report reactie
Avatar Sjoerd92
ma 15 okt 2012 20:08

Sjoerd92 Ik had wel verwacht dat tickets duur zouden zijn maar dit is wel iets buiten mijn budget...

reactie score 0
report reactie
Avatar SnarfLiono
ma 15 okt 2012 21:33

SnarfLiono En de tickets van 406 pond zijn net als de andere binnen een uur uitverkocht, de doelgroep (hun leeftijdgenoten) hebben gewoon het geld ervoor over. Kennis van de doelgroep en het creeren van vraag betekent dat je voor je aanbod kunt vragen wat je wil.

reactie score 0
report reactie
Avatar Pietsie
ma 15 okt 2012 23:03

Pietsie Die kaarten van 406 pond waren inclusief 31 pond servicekosten, dat dan weer wel. Ter vergelijk: die van 106 pond waren inclusief 11 pond servicekosten. Poep.

reactie score 0
report reactie
Avatar Lennart-Slayer
di 16 okt 2012 12:03

Lennart-Slayer Ergens begrijp ik wel dat las jij je hele jeugd naar deze band heb zitten luisteren, je er mee opgegroeid bent.

Als ze dan nog 1 keer terugkomen, je daar wel bij wil zijn.

reactie score 0
report reactie
Avatar SnarfLiono
di 16 okt 2012 12:22

SnarfLiono Ga in mei 2013 wel naar Clapton die was "maar" 75 pond ofzo...

reactie score 0
report reactie
Avatar deHertog
wo 17 okt 2012 23:36

deHertog nooit van gehoord

reactie score 0
report reactie
do 18 okt 2012 20:00

greenstein deHertog schreef:
nooit van gehoord


ban

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?