nieuws: Devin Townsend Project met Fear Factory naar Trix en Eindhoven

print
mail to friend
Door Freya op 26 juni 2012 - 11:18 1 Eerder werd bekend dat Devin Townsend met Fear Factory en Sylosis eind dit jaar op tour gaat. De bands staan tijdens "The Epic Industrialist Tour" op 11 december in Trix te Antwerpen.

Kaarten kosten 28 euro. VIP kaarten gaan weg voor 113,90 euro.

UPDATE: Ook de Nederlandse datum is nu bekend. Op zondag 9 december zal de tour langs Metal fest in het Klokgebouw te Eindhoven gaan.
volgend nieuwsbericht
circle II circle

CIRCLE II CIRCLE NAAR DE BOSUIL Circle II Circle komt naar Nederland. De Amerikaanse heavy metalband speelt...

michaelkiwanuka
vorig nieuwsbericht

MICHAEL KIWANUKA NAAR NEDERLAND VOOR INSTORES De Britse zanger Michael Kiwanuka komt donderdag 5 juli naar zowel Concerto...

REACTIES

Avatar Infadel
di 26 jun 2012 11:32

Infadel het schijnt dat deze tour in NL wordt samengevoegd met de tour van Meshuggah/Decapitated - 9 dec. 2012 in Klokgebouw

reactie score 0
report reactie
di 26 jun 2012 11:50

AATKWADRAAT Fear factory, devin townsen én meshuggah?!
Dat zou echt te gek zijn waar heb je deze geruchten vandaan?

reactie score 0
report reactie
Avatar Mindkiller
di 26 jun 2012 11:57

Mindkiller Yes yes yes yes!!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Infadel
di 26 jun 2012 12:32

Infadel AATKWADRAAT schreef:
Fear factory, devin townsen én meshuggah?!
Dat zou echt te gek zijn waar heb je deze geruchten vandaan?


metalfan.nl of zwaremetalen.com (forum), ik weet niet meer welke van de 2

reactie score 0
report reactie
di 26 jun 2012 12:38

metalvincent Infadel schreef:
AATKWADRAAT schreef:
Fear factory, devin townsen én meshuggah?!
Dat zou echt te gek zijn waar heb je deze geruchten vandaan?


metalfan.nl of zwaremetalen.com (forum), ik weet niet meer welke van de 2

reactie score 0
report reactie
di 26 jun 2012 12:39

metalvincent Staat inmiddels op hevy devy. Metalfest eindhoven zondag 9 december

reactie score 2
report reactie
di 26 jun 2012 13:50

AATKWADRAAT Awesome!

reactie score 0
report reactie
Avatar knakworst
di 26 jun 2012 16:43

knakworst FF was erg goed op GMM, dus misschien maar even langs Eindhoven!

reactie score 0
report reactie
Avatar crusader
wo 27 jun 2012 00:34

crusader Devin townsend,Fear factory en Meshuggah in Eindhoven rockcity,dat ga ik niet missen.En VIP kaarten voor bijna 114 euro voor Antwerpen?

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
wo 27 jun 2012 18:14

jos_theboss22 nice. Maar vaag van die vip kaarten voor zoiets bij de echt grote bands kan ik me dat inbeelden. Maar zoe iets nee niet echt.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?