Concert heeft al plaatsgevonden
Let op! Dit concert vond plaats op zaterdag 23 april 2011.
Dat is 5544 dagen geleden.
Informatie over dit concert
De 40 gepasseerd? Is uitgaan nu een etentje met vrienden, een bioscoopje pikken of
theaterbezoek? Heb je een stil verlangen naar die tijd dat je zorgeloos met je vrienden
aan de zwier ging? Kom dan naar 40up!
Een feest waar je lekker kunt dansen op goede muziek van toen en een beetje van
nu, met unieke muziekclips op een groot scherm. Een feest waarbij het aantal beats
per minuut je niet naar adem doet happen en dat niet pas om 00.00 uur begint.
En: een feest der herkenning, zowel door de muziekkeuze, de videobeelden als de
leeftijdsgenoten die zich weer thuis voelen in het uitgaansleven en als vanouds een
avondje uit hun dak gaan.
Met DJ Alex van Oostrom.
www.40up.nl
