ZA.
19
FEB
2011
Concert heeft al plaatsgevonden
Let op! Dit concert vond plaats op zaterdag 19 februari 2011.
Dat is 5606 dagen geleden.
Informatie over dit concert
Nieuw in LuxorLive, maar toch al voor de tweede keer: Oostblok. Omdat het niet alleen
in de Randstad gebeurt, maar ook in het oosten!
Na het voorprogramma van Daan Kemperman zijn de gast-dj's deze keer Egbert en
Kevin Arnemann.
Oostblok, muziek zonder ijzeren gordijn!
www.myspace.com/egbertmusic
www.myspace.com/kevinarnemann
