Concert heeft al plaatsgevonden
Let op! Dit concert vond plaats op zaterdag 17 april 2010.
Dat is 5911 dagen geleden.
Informatie over dit concert
inleiding 19:30 uur (gratis wel reserveren)
(toneel)
‘Ik hield van Hitler’ is het tweede deel van de Trilogie van de Waan: drie nieuwe Nederlandse stukken over drie vrouwen en hun verdwaasde geloof in het nazisme. In dit stuk draait het om de relatie tussen Winifred Wagner en Adolf Hitler. Een tragikomisch stuk waarin we twee kanten van Hitler zien: zijn ware gedaante maar ook de romantische en charmante Oostenrijker. Tekst: Kiek Houthuijsen en Ton Vorstenbosch. Spel: Kiek Houthuijsen, Ton Vorstenbosch, Nelly Frijda en een wisselende cast van drie acteurs. Met in de rol van Hitler o.a. Pierre Bokma, Cees Geel, Kees Hulst, Frank Lammers, Peer Mascini, Titus Muizelaar, Han Römer en Helmert Woudenberg. Kaarten via: www.meervaart.nl of 020-4107777
