nieuws: Ahoy haalt Green Day binnen (+UPDATE)

print
mail to friend
Door punkr op 27 april 2009 - 10:42 1 De Amerikaanse punkband Green Day kondigde vorige week al aan na drie jaar weer op tournee te gaan. Inmiddels is bekend geworden dat de band dit jaar ook naar Nederland komt.

Op 16 oktober geven zanger/gitarist Billie Joe Armstrong, basgitarist Mike Dirnt en drummer Tré Cool een concert in Ahoy in Rotterdam. De 21st Century Breakdown Tour sluit aan bij het gelijknamige nieuwe album welke op 15 mei verschijnt.

De voorverkoop voor dit concert begint aanstaande zaterdag 2 mei om 10.00 uur. Tickets kosten 33 tot 39 euro, exclusief servicekosten

Update: Ook zullen de heren het Sportpaleis in Antwerpen aandoen, dit een dag later, op 17 oktober 2009. Kaarten hiervoor kosten 34 tot 42 euro en de voorverkoop start zaterdag 2 mei om 09.00 uur.
volgend nieuwsbericht
mattack8

AMSTERDAM VERWACHT MASSIVE ATTACKOp dinsdag 27 oktober geeft de Britse band Massive Attack een concert in de...

melkweg_amsterdam_news.jpg2
vorig nieuwsbericht

SILVERSUN PICKUPS NAAR AMSTERDAM Op 21 juni 2009 geeft Silversun Pickups een concert in de Oude Zaal van...

REACTIES

Avatar evabakker
ma 27 apr 2009 10:48

evabakker prijs valt me redelijk mee.. jammer alleen dat het in Ahoy is.. Heineken Music Hall bijv. had ik ook wel 50 euro voor willen betalen.

reactie score 1
report reactie
Avatar Fransjevaneck
ma 27 apr 2009 10:54

Fransjevaneck fack yeah! eindelijk!

Ik ga hier zoooo heen!

reactie score 0
report reactie
Avatar Baldie
ma 27 apr 2009 11:06

Baldie Hmm.. Was 't een beetje careless aan het lezen, maar voor deze prijs hoef je 't niet te laten! Blijft toch een grote band in zijn soort..

reactie score 0
report reactie
Avatar fleatje
ma 27 apr 2009 11:16

fleatje misschien wel aanwezig, de prijs valt (voor ahoy) wel mee.
beter had het in HMH geweest, toch iets intiemer

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
ma 27 apr 2009 11:30

Haario Bah Ahoy. Nee ik kom niet helaas. Als het in de HMH was geweest had ik het wel overwogen.

reactie score 0
report reactie
ma 27 apr 2009 11:51

JonnySniper Ik wil hier wel heen..

reactie score 0
report reactie
Avatar ShimmyTrouble
ma 27 apr 2009 12:05

ShimmyTrouble Persoonlijk vind ik dat je ze toch een keer gezien moet hebben, en het is inderdaad niet duur alleen jammer dat het in ahoy is..

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
ma 27 apr 2009 12:06

jos_theboss22 hopen dat het niet snel uitverkoopt.

reactie score 0
report reactie
Avatar Musiquefreak
ma 27 apr 2009 12:27

Musiquefreak Haario schreef:
Bah Ahoy. Nee ik kom niet helaas. Als het in de HMH was geweest had ik het wel overwogen.


+1 indd.

reactie score 0
report reactie
Avatar mr_dopehat
ma 27 apr 2009 12:28

mr_dopehat Misschien aanwezig.

reactie score 0
report reactie
Avatar appleblossom04
ma 27 apr 2009 12:30

appleblossom04 Echt geweldig nieuws :D
Maar waarschijnlijk maken ze er weer een hele show van (net als 4jaar geleden) en dat zou niet kunnen in de HMH.
De kaartverkoop is alleen via LiveNation, echt gaar.

reactie score 0
report reactie
Avatar mr_dopehat
ma 27 apr 2009 12:34

mr_dopehat appleblossom04 schreef:
Echt geweldig nieuws :D
Maar waarschijnlijk maken ze er weer een hele show van (net als 4jaar geleden) en dat zou niet kunnen in de HMH.
De kaartverkoop is alleen via LiveNation, echt gaar.


als je gewoon gelijk inlogt op Eventim.nl is er niks aan de hand.

reactie score 0
report reactie
Avatar Iksie
ma 27 apr 2009 12:48

Iksie hier ben ik zowieso weer bij!!
als het niet te snel uitverkoopt iig..
whoehoeeeee

reactie score 0
report reactie
Avatar chillmusic
ma 27 apr 2009 13:01

chillmusic Aanwezig!

reactie score 0
report reactie
Avatar Martin85
ma 27 apr 2009 13:21

Martin85 afwezig! :p

reactie score 0
report reactie
Avatar laupie-666
ma 27 apr 2009 13:28

laupie-666 Hard aanwezig!

reactie score 0
report reactie
Avatar evabakker
ma 27 apr 2009 13:32

evabakker mr_dopehat schreef:
appleblossom04 schreef:
Echt geweldig nieuws :D
Maar waarschijnlijk maken ze er weer een hele show van (net als 4jaar geleden) en dat zou niet kunnen in de HMH.
De kaartverkoop is alleen via LiveNation, echt gaar.


als je gewoon gelijk inlogt op Eventim.nl is er niks aan de hand.

Euh.. Op eventim kan ik het evenement niet eens vinden..

reactie score 0
report reactie
Avatar Darkfiber
ma 27 apr 2009 13:32

Darkfiber godzijdank heb ik ze al gezien want kaartjes bestellen via internet gaat laatste tijd zo slecht dat ik niet eens zin heb om kaarten te regelen.

reactie score 0
report reactie
Avatar Triarc
ma 27 apr 2009 13:44

Triarc kaarten beschikbaar voor het optreden van GREEN DAY in Ahoy'

meerdere kaarten te koop (zowel zit- als staanplaatsen)

vanaf € 85,- per stuk

BESTELLEN?
De kaarten kunnen worden verzonden of worden afgehaald bij ons filiaal in Alphen a/d Rijn
-------------------------------------

Jahoor... de eerste aasgieren staan alweer op marktplaats.nl.

Moge ze allemaal dood gaan op hun verjaardag... dan zijn we er binnen een jaar vanaf.

reactie score 1
report reactie
Avatar Kydroh
ma 27 apr 2009 13:44

Kydroh Oh Hell Yeah :-D

reactie score 0
report reactie
Avatar levyener
ma 27 apr 2009 13:46

levyener evabakker schreef:
mr_dopehat schreef:
appleblossom04 schreef:
Echt geweldig nieuws :D
Maar waarschijnlijk maken ze er weer een hele show van (net als 4jaar geleden) en dat zou niet kunnen in de HMH.
De kaartverkoop is alleen via LiveNation, echt gaar.


als je gewoon gelijk inlogt op Eventim.nl is er niks aan de hand.

Euh.. Op eventim kan ik het evenement niet eens vinden..

redelijk logisch als de vvk pas op 2 mei begint

reactie score 0
report reactie
Avatar PaulMT
ma 27 apr 2009 13:48

PaulMT appleblossom04 schreef:
Maar waarschijnlijk maken ze er weer een hele show van (net als 4jaar geleden) en dat zou niet kunnen in de HMH.


Onzin natuurlijk. Heb de American Idiot show zowel in HMH en Ahoy gezien.

reactie score 0
report reactie
Avatar evabakker
ma 27 apr 2009 13:52

evabakker Meestal staat het wel bij 'verwacht' ofzo, dacht ik. Nou ja, we'll see.

reactie score 0
report reactie
Avatar Wehttam
ma 27 apr 2009 14:23

Wehttam OOOO Ik ben hier zo hard bij! Hier wacht ik al zo lang op!! Echt briljant!!

reactie score 0
report reactie
Avatar Marieke234
ma 27 apr 2009 15:12

Marieke234 Ik kom ze wel eens tegen op een festival ofzo. Ahoy heb ik even geen zin in.

reactie score 0
report reactie
Avatar Wipneuz
ma 27 apr 2009 16:44

Wipneuz hmmmm we'll see

reactie score 0
report reactie
Avatar Wehttam
ma 27 apr 2009 17:09

Wehttam Oke mensen, ff een vraagje. Ik ben nog nooit in Ahoy of de HMH geweest, maar waarom heeft iedereen een hekel aan Ahoy?? Is et geluid daar slecht of is er een anders probleem met Ahoy of vindt iedereen et gewoon te groot voor Green Day?

reactie score 0
report reactie
Avatar Nicole.A
ma 27 apr 2009 17:15

Nicole.A Hier ga ik echt zoo heen!
Prijs valt me nog redelijk mee ook...


Nu is eht wachten op MUSE!

reactie score 0
report reactie
Avatar Paul_Banks
di 28 apr 2009 07:51

Paul_Banks Wehttam schreef:
Oke mensen, ff een vraagje. Ik ben nog nooit in Ahoy of de HMH geweest, maar waarom heeft iedereen een hekel aan Ahoy?? Is et geluid daar slecht of is er een anders probleem met Ahoy of vindt iedereen et gewoon te groot voor Green Day?


Ik zou naar de woonplaats kijken :-D

Ik heb geen problemen met Ahoy, enige wat jammer is zijn de zitplaatsen; leuk voor een sportevenement, jammer voor een concert, maar dat voorkom je door vloerplaatsen te kopen.

Het geluid kan gewoon goed zijn alleen moet je dan wel een geluidsman hebben die zijn best doet, want het is in Ahoy lastiger.

reactie score 0
report reactie
Avatar Jordiv
wo 29 apr 2009 12:20

Jordiv Martin85 schreef:
afwezig! :p


+1
wat maakt green day zo bijzonder? wie kan me dat uitleggen? vroeger waren ze wel leuk en orignieel, maar nu toch minder lijkt me

reactie score 0
report reactie
Avatar Tabbueno
wo 29 apr 2009 12:45

Tabbueno Wehttam schreef:
Oke mensen, ff een vraagje. Ik ben nog nooit in Ahoy of de HMH geweest, maar waarom heeft iedereen een hekel aan Ahoy?? Is et geluid daar slecht of is er een anders probleem met Ahoy of vindt iedereen et gewoon te groot voor Green Day?


Ahoy en HMH zijn beide prima zalen... Ik snap de kritiek niet, want het geluid is altijd gewoon goed.

reactie score 0
report reactie
Avatar adgertic-Z4
wo 29 apr 2009 16:14

adgertic-Z4 Snoeihard present!

reactie score 0
report reactie
Avatar nirvanafreak
wo 29 apr 2009 17:55

nirvanafreak ook ik ben hier zeker wel bij! lijkt me toch nog wel is de moeite waard om green day live te zien =P

reactie score 0
report reactie
Avatar appleblossom04
wo 29 apr 2009 20:59

appleblossom04 Kan iemand me trouwens uitleggen waar die rangen van zijn? Want er zijn in Ahoy toch geen rangen bij staanplaatsen?
(Als ik rang 1 koop, koop ik dan zitplaatsen?)

reactie score 0
report reactie
Avatar Sebasz
vr 01 mei 2009 04:17

Sebasz heel erg vet dat ze weer wat gaan doen! maar toch niks voor mij deze band :-P

reactie score 0
report reactie
Avatar Lys4nne
vr 01 mei 2009 15:11

Lys4nne Im ga wel maar niet in Ahoy!
Birming LG Arena voor mij :P, ik heb de kaartjes al xD

reactie score 0
report reactie
Avatar paingrief
za 02 mei 2009 10:09

paingrief Zo! De staanplaatsen zijn binnen!

reactie score 0
report reactie
Avatar _eloisa_
za 02 mei 2009 10:29

_eloisa_ zo heb een staan plaaats ticket! yeaah!!:

reactie score 0
report reactie
Avatar Sweetness
za 02 mei 2009 11:03

Sweetness Got it! Heb ik voor niks Lady Gaga moeten missen, door te denken dat Green Day eerder uitverkocht zou zijn.. -.-"

reactie score 0
report reactie
Avatar Rockin`_Nijntje
za 02 mei 2009 12:02

Rockin`_Nijn.. Ik heb ook kaartjes! Al zijn het geen staanplaatsen of heel goede zitplaatsen. Ik had moeten weten dat Green Day vrij snel gaat net als de vorige keer. Toen heb ik nog 25 minuten aan de telefoon gehangen :P *oldschool kaarten bestellen haha* Mja ik heb in ieder geval op een normale manier tickets kunnen halen. Misschien dat ik ze nog kan ruilen ofzo.

reactie score 0
report reactie
Avatar Elisetjoe
zo 03 mei 2009 00:07

Elisetjoe Ik wilde alleen met goede zitplaats. natuurlijk werkt internet dan nooit leuk mee.

reactie score 0
report reactie
Avatar Samanthax
zo 03 mei 2009 17:37

Samanthax :) Fijn.. Geen kaartjes, had toch liever weer kaarten bij het postkantoor.. Nu kan ik voor 80 euro kaartjes gaan kopen. pf

reactie score 0
report reactie
Avatar ElgaW
zo 03 mei 2009 19:50

ElgaW Kaarten zijn binnen!!!!

reactie score 0
report reactie
zo 03 mei 2009 20:40

JonnySniper Mijn'Ik WIL hier heen' is inmiddels veranderd in: Ik GA hier heen!:)

reactie score 0
report reactie
ma 04 mei 2009 14:09

Jboog wohoo,

aanwezig in Antwerpen..

reactie score 0
report reactie
Avatar Reneau!
ma 04 mei 2009 17:40

Reneau! hele systeem lag overhoop gister XD, bellen, deed het ook niet daar... vandaag via eventim geprobeert en BAM! 1e rang kaartjes!! :P

reactie score 0
report reactie
Avatar sosottens
zo 04 okt 2009 11:32

sosottens Ik ben bij het 1e concert geweest van hun tour, in Lissabon. Het was écht super vet, als ze in NL gaan doen wat ze hier in PT deden, dan staat jullie nog iets geweldigs te wachten!

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?