Metallica in de Ahoy

Door Everybody_Gets_Hurt op 20 oktober 2008 - 13:05 Op maandag 30 maart zal Metallica, de band met het meest besproken album van het jaar naar de Ahoy komen. Dit optreden is onderdeel van de World Magnetic Tour. Het voorprogramma zal worden verzorgt door Machine Head en The Sword. De Ahoy is voor Metallica een relatief kleine zaal, wees er dus snel bij.

Zaterdag 25 oktober om 10 uur start de voorverkoop, een kaartje kost 64 euro (excl servicekosten). De kaartjes kunnen alleen online via livenation besteld worden.


Wekelijks het belangrijkste concertnieuws in je mailbox?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief



Pink12

P!NK TERUG IN NEDERLANDNa 4 succesvolle shows in 2006 en een optreden op het Beatstad festival vorig...

stoppenrokennews.gif44

OMZETDALING IN HORECA DOOR ROOKVERBOD Een van de meest besproken onderwerpen van het afgelopen jaar is toch wel het...

REACTIES

Avatar Thrash_Legion
ma 20 okt 2008 13:24

Thrash_Legion Woooohooooooooo Donderdag kaartjes kopen via Metclub!!


I'll Be There!!!

 0
Avatar mr_dopehat
ma 20 okt 2008 13:24

mr_dopehat tof! Lekker voorprogramma!

Alleen hoeveel gaat het kosten?

 0
geen avatar
ma 20 okt 2008 13:28

Poopie Hopelijk niet het zelfde grafsysteem als ACDC

 0
geen avatar
ma 20 okt 2008 13:31

Everybody_Ge.. mr_dopehat schreef:
tof! Lekker voorprogramma!

Alleen hoeveel gaat het kosten?


Dat stond niet aangegeven op de site van Metallica, maar in Belgie is het rond de 60 euro dus dat zal hier ook wel zijn.

 0
Avatar Koen_
ma 20 okt 2008 13:33

Koen_ beter een kaartje kopen bij het postkantoor in plaats van een ping timeout op een website en opnieuw plaats mogen nemen in de wachtlijst..

 0
Avatar Dextermaniac
ma 20 okt 2008 14:10

Dextermaniac Vet, moet ik eigenlijk wel weer heen. Hoewel de prijs + een treinkaartje best een pittig prijsje zijn....

Maar Machine Head staat wel in het voorprogramma, das een goeie zaak.

 0
Avatar Rudie_
ma 20 okt 2008 14:26

Rudie_ Hopelijk voor de mensen die er naartoe willen zal het niet zo'n gezeik worden met bestellen AC/DC :P

 0
Avatar darkjustice-drummer
ma 20 okt 2008 14:34

darkjustice-.. in België was het 40 euro..

maar ja hier ben ik zeker bij. vandaag zijn de kaarten voor metallica in Antwerp ook besteld.. zaterdag zal ik hier ook snel kaarten voor halen!!:D METALLICA!

 0
Avatar Chimey
ma 20 okt 2008 14:34

Chimey Ahoy, waarom daar?

 0
Avatar scarykidsx
ma 20 okt 2008 14:35

scarykidsx dus je hoeft die kaartjes niet via internet te kopen?:|

 0
Avatar Westernpinky
ma 20 okt 2008 14:50

Westernpinky ^ Ja dat wil ik ook wel weten. Ik MOET hier kaarten voor hebben.

 0
Avatar BasP
ma 20 okt 2008 14:51

Wrong Zal wel hetzelfde worden als bij AC/DC.. ben ik bang.

 0
Avatar xMike
ma 20 okt 2008 15:08

xMike Hier wel verkoop via postkantoor?
Want dat systeem bij AC/DC was echt zwaar klote..

 0
Avatar darkjustice-drummer
ma 20 okt 2008 15:44

darkjustice-.. xMike schreef:
Hier wel verkoop via postkantoor?
Want dat systeem bij AC/DC was echt zwaar klote..


jep, gelukkig kan het dit keer wel via postkantoor!

 0
Avatar metaalerik
ma 20 okt 2008 15:50

metaalerik Jeee Ahoy, lekker dichtbij :-).

 0
Avatar sylheartagram
ma 20 okt 2008 16:14

sylheartagram ARGH. de dag daarna beginnen mijn praktijk examens >.<'
mag dus niet..

 0
geen avatar
ma 20 okt 2008 16:28

dikkie darkjustice-drummer schreef:
xMike schreef:
Hier wel verkoop via postkantoor?
Want dat systeem bij AC/DC was echt zwaar klote..


jep, gelukkig kan het dit keer wel via postkantoor!

waar staat dat het via postkantoor gaat

 0
Avatar -=R=-
ma 20 okt 2008 16:44

-=R=- Jammer dat het in dat kleine bagger zaaltje is :(

 0
Avatar Becks86
ma 20 okt 2008 16:56

Becks86 Hier moet ik bij zijn!

 0
Avatar laupie-666
ma 20 okt 2008 17:06

laupie-666 nu moet ik wel echt!!

 0
Avatar Primo-Victoria
ma 20 okt 2008 17:06

Primo-Victoria wat weer een geweldig nieuws vandaag jah!

 0
Avatar MaybexMemories
ma 20 okt 2008 17:26

MaybexMemories waarom in die gammelbak? :-S Uberhaubt waarom indoor? Haal ze in Juni gewoon weer voor een openlucht concert naar de goffert of het maliveld or something!

 0
Avatar crusader
ma 20 okt 2008 17:29

crusader Toen ten tijde van the Black album was twee keer Ahoy al te weinig.

 0
Avatar ikdus
ma 20 okt 2008 17:30

ikdus Bij AC/DC werd dat van die kaartverkoop ook meteen bekend gemaakt, dus ga er voorlopig vanuit dat hier normaal kaarten voor te halen zijn. Ik heb natuurlijk geen zin om weer uren voor niks naar een balk te staren.
Machine Head in het voorprogramma, helemaal geweldig. Maakt het wel weer zonde dat ik ook al naar Slipknot ga om MH te zien, maar beter 1 keer te veel MH dan 0 keer!!!

 0
Avatar Obey-Your-Master
ma 20 okt 2008 17:43

Obey-Your-Ma.. ja leuk en dan doen we dan ook alleen via internet!! wat hep die mojo met kankergrote bands in een te kleine galmbak zetten!! en dat in combinatie met een rond kutpodium in et midden van de zaal, hoge entree en dat ik ze al 2keer gezien hep ben ik hier denkik niet bij!! fuck die lui zo hard!!!

 0
Avatar Iksie
ma 20 okt 2008 18:07

Iksie Waarschijnlijk wel aanwezig.. Samen met me pa :P

 0
Avatar Bert
ma 20 okt 2008 18:23

Bert Op mijn 26ste verjaardag 8ste keer Metallica? Misschien wel...

 0
Avatar jos_theboss22
ma 20 okt 2008 18:36

jos_theboss22 ik denk wel dat ik heen ga. ik heb metallica nog nooit gezien.

 0
Avatar Flying_Dutchman
ma 20 okt 2008 18:45

Flying_Dutch.. Awgh verdorie, dan heb ik proefwerkweek en mag ik niet van mijn ouders.
Dan maar naar het buitenland!

 0
Avatar Flying_Dutchman
ma 20 okt 2008 19:09

Flying_Dutch.. Zou er een kans zijn dat ze nog naar 't goffert komen ofzo?

 0
Avatar Obey-Your-Master
ma 20 okt 2008 19:24

Obey-Your-Ma.. ga dr maar vanuit dat dat niet zal gebeuren

 0
Avatar Solar.Cell
ma 20 okt 2008 19:30

Solar.Cell Damn!!! Ik zou graag willen maar dat gaat niet met de treintijden

 0
Avatar Rookworst
ma 20 okt 2008 20:09

Rookworst Ik ga vast wel, ik ben slecht in concerten van Machine Head voorbij te laten gaan. :P

 0
Avatar jozzy
ma 20 okt 2008 20:58

jozzy gaaf :)

wordt toch weer eens tijd om Metallica te zien! Machine Head in het voorprog is natuurlijk zalig ;)

 0
Avatar ikdus
ma 20 okt 2008 21:38

ikdus Ik heb dezelfde kwaal als Rookworst wat dat betreft. Wacken of een ander festival waar ze komen zal volgend jaar ook wel aangedaan worden.

 0
Avatar scarykidsx
ma 20 okt 2008 23:19

scarykidsx Kun je dan ook kaarten kopen bij de free record shop? :) of echt alleen maar bij postkantoor,

 0
Avatar SnarfLiono
ma 20 okt 2008 23:21

SnarfLiono De 10e keer Metallica zal er hoe dan ook moeten komen, hetzij weer 4 uur catatonisch naar een balkje staren hetzij later. Metallica weet echt wel dat ze meer fans hebben dan de 10000 die in een Ahoy passen. Machine Head wordt dan nog maar de 2de keer dat ik die zie.

 0
Avatar BasP
ma 20 okt 2008 23:37

Wrong scarykidsx schreef:
Kun je dan ook kaarten kopen bij de free record shop? :) of echt alleen maar bij postkantoor,

Dat kan, alles via ticketservice. Dus GWK, grote postkantoren, grote free record shops...

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 07:26

dikkie kutzooi net bij giel weer via internet

 0
Avatar Paul_Banks
di 21 okt 2008 07:49

Paul_Banks crusader schreef:
Toen ten tijde van the Black album was twee keer Ahoy al te weinig.


En aangezien ze in die 17 jaar erna 0,0 fatsoenlijke albums hebben uitgebracht zal nu 1 maal toch ruim voldoende moeten zijn :-D.

Ik had er toevallig met mijn broertje over; Metallica kan beter alleen nog maar gaan toeren, want van muziek maken hebben ze al lang geen kaas meer gegeten.

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 07:57

dikkie Paul_Banks schreef:
crusader schreef:
Toen ten tijde van the Black album was twee keer Ahoy al te weinig.


En aangezien ze in die 17 jaar erna 0,0 fatsoenlijke albums hebben uitgebracht zal nu 1 maal toch ruim voldoende moeten zijn :-D.

Ik had er toevallig met mijn broertje over; Metallica kan beter alleen nog maar gaan toeren, want van muziek maken hebben ze al lang geen kaas meer gegeten.

jij leeft ook onder steen laatste album is echt wel beter al black album ze gaan weer beetje terug na echt werk van de begin jaren ze zijn er nog lang niet maar wordt wel steeds weer beter

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 08:49

Hoofddwaas dikkie schreef:
kutzooi net bij giel weer via internet


Dat zou echt ongelovelijk kl*te zijn.
Toch maar eens wat mailtjes naar MOJO sturen.

 0
Avatar Paul_Banks
di 21 okt 2008 10:51

Paul_Banks dikkie schreef:
Paul_Banks schreef:
crusader schreef:
Toen ten tijde van the Black album was twee keer Ahoy al te weinig.


En aangezien ze in die 17 jaar erna 0,0 fatsoenlijke albums hebben uitgebracht zal nu 1 maal toch ruim voldoende moeten zijn :-D.

Ik had er toevallig met mijn broertje over; Metallica kan beter alleen nog maar gaan toeren, want van muziek maken hebben ze al lang geen kaas meer gegeten.

jij leeft ook onder steen laatste album is echt wel beter al black album ze gaan weer beetje terug na echt werk van de begin jaren ze zijn er nog lang niet maar wordt wel steeds weer beter

Grappig dus omdat ik alle Metallica albums sinds 1991 uitgebreid heb beluisterd inclusief de laatste en daar een mening over verkondig leef ik onder een steen?

U ziet hopelijk waar uw logica de mist in gaat.

Het laatste album is niet zo slecht als een Load of een St. Anger, maar voorbij een Reload komt hij toch ook echt niet.

Maar goed fans zijn vaak tevreden met middelmatig werk van hun favoriete band.

 0
Avatar Spike13
di 21 okt 2008 10:58

Spike13 Hoofddwaas schreef:
dikkie schreef:
kutzooi net bij giel weer via internet


Dat zou echt ongelovelijk kl*te zijn.
Toch maar eens wat mailtjes naar MOJO sturen.
Helaas...
Op de site van livenation ; uitsluitend via internet en max. 2 kaartjes p.p.

 0
Avatar Paul_Banks
di 21 okt 2008 11:03

Paul_Banks Eigenlijk is het jammer dat Metallica een forse groep vaste fans heeft (dit keer niet zo lullig bedoeld), want anders zo het toch niet zo moeilijk moeten zijn om de kaartverkoop te boycotten.

Maar goed ik zou voor bijvoorbeeld Belle & Sebastian ook makkelijk 2 nachten doorhalen als het nodig is.

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 11:08

verglas Dit kunnen ze toch niet menen...!!!!! Zie http://www.mojo.nl De kaartverkoop gaat op dezelfde manier als afgelopen zaterdag bij AC/DC.... Wat een stelletje eikels. Hebben ze afgelopen zaterdag dan niets geleerd..?? Dit is echt te gek voor woorden....

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 11:47

Westernpinky En dit zegt Livenation:

Kaartverkoop via www.livenation.nl, de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, de grotere Free Record Shops, AUB Ticketshop, 0900 300 1250 (45 cpm) en de bekende voorverkoopadressen. Tevens via zaal: telefoon 0900 23 52 469 (45 cpm) en dagkassa. Openingstijden telefoon en kassa: ma-vr 10.00-16.00 uur, uitsluitend op za open indien start voorverkoop of op dag van concert.

Link: http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/338839/

Vaag geregeld allemaal.

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 11:49

Hoofddwaas Op de site van livenation staat aan de rechterkant de opmerking: "Let op: kaartverkoop uitsluitend online via livenation.nl. Maximaal twee kaarten per persoon per transactie."

Heeft iemand een mail adres van MOJO / Livenation? (kan ze niet vinden)

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 12:07

Westernpinky MOJO Concerts / A Live Nation Company
Postbus 3121
2601 DC DELFT
Telefoonnummer: 015 212 19 80
Faxnummer: 015 214 44 45

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 12:07

Westernpinky geen email dus

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 12:08

Westernpinky Oh wacht, toch wel: [email protected]

 0
Avatar smellycat
di 21 okt 2008 12:23

smellycat Niet te geloven dit!! Zwarthandel gaan ze toch niet tegen maar de kaarten worden alleen duurder daar. Gisteren waren ze nog te koop voor 75 euro en nu zie ik ze al weer richting de 200 euro gaan.
Moet eerlijk zeggen dat dit dus wek inhoud dat er meer kaarten naar echte fans gaan want die verkopen ze niet en handelaren (ticketbureau's) kunnen dus duidelijk moeilijker aan kaarten komen.

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 12:48

dikkie smellycat schreef:
Niet te geloven dit!! Zwarthandel gaan ze toch niet tegen maar de kaarten worden alleen duurder daar. Gisteren waren ze nog te koop voor 75 euro en nu zie ik ze al weer richting de 200 euro gaan.
Moet eerlijk zeggen dat dit dus wek inhoud dat er meer kaarten naar echte fans gaan want die verkopen ze niet en handelaren (ticketbureau's) kunnen dus duidelijk moeilijker aan kaarten komen.

ben ik niet mee eens echt fan zou s,nachts om 2 uur bij postkantoor zijn en zwarthandelaar zeker niet nu is het maar afwachten of je kaartje krijgt anders zul je weer duur aan moet.
en prijs is alleen maar hoger zie "de gewone man" op marktplaats vraag nu ook al veel meer voor ac/dc ook over 150 per stuk dat was vroeger wel anders

 0
Avatar smellycat
di 21 okt 2008 12:50

smellycat dikkie schreef:
smellycat schreef:
Niet te geloven dit!! Zwarthandel gaan ze toch niet tegen maar de kaarten worden alleen duurder daar. Gisteren waren ze nog te koop voor 75 euro en nu zie ik ze al weer richting de 200 euro gaan.
Moet eerlijk zeggen dat dit dus wek inhoud dat er meer kaarten naar echte fans gaan want die verkopen ze niet en handelaren (ticketbureau's) kunnen dus duidelijk moeilijker aan kaarten komen.

ben ik niet mee eens echt fan zou s,nachts om 2 uur bij postkantoor zijn en zwarthandelaar zeker niet nu is het maar afwachten of je kaartje krijgt anders zul je weer duur aan moet.
en prijs is alleen maar hoger zie "de gewone man" op marktplaats vraag nu ook al veel meer voor ac/dc ook over 150 per stuk dat was vroeger wel anders

Denken we daar anders over want ik denk dat de handelaren echt wel vriendjes bij postkantoren ed hebben. Waarom kunnen ze bij een gewone verkoop wel veel kaarten krijgen en de prijs lager houden en bij een internetverkoop niet? Ook bij hun gaat het lijkt mij gewoon om vraag en aanbod. Bij internetverkopen is er duidelijk veel meer vraag als aanbod.

 0
Avatar BloodShredder
di 21 okt 2008 12:56

BloodShredder hier moet ik gewoon even bijzijnalleen dat livenation fuck hun als je nah met zn 3 naar een concert wil?? ik zit iig zaterdag met 4 computers te w8en tot ik erdoor kom!

 0
geen avatar
di 21 okt 2008 13:00

dikkie smellycat schreef:
dikkie schreef:
smellycat schreef:
Niet te geloven dit!! Zwarthandel gaan ze toch niet tegen maar de kaarten worden alleen duurder daar. Gisteren waren ze nog te koop voor 75 euro en nu zie ik ze al weer richting de 200 euro gaan.
Moet eerlijk zeggen dat dit dus wek inhoud dat er meer kaarten naar echte fans gaan want die verkopen ze niet en handelaren (ticketbureau's) kunnen dus duidelijk moeilijker aan kaarten komen.

ben ik niet mee eens echt fan zou s,nachts om 2 uur bij postkantoor zijn en zwarthandelaar zeker niet nu is het maar afwachten of je kaartje krijgt anders zul je weer duur aan moet.
en prijs is alleen maar hoger zie "de gewone man" op marktplaats vraag nu ook al veel meer voor ac/dc ook over 150 per stuk dat was vroeger wel anders

Denken we daar anders over want ik denk dat de handelaren echt wel vriendjes bij postkantoren ed hebben. Waarom kunnen ze bij een gewone verkoop wel veel kaarten krijgen en de prijs lager houden en bij een internetverkoop niet? Ook bij hun gaat het lijkt mij gewoon om vraag en aanbod. Bij internetverkopen is er duidelijk veel meer vraag als aanbod.
hun hebben wel minder kaarten een er zijn meer kaarten bij gewone daar ben ik wel mee eens maar er zit nog verschil tussen echte fan en muziekliefhebber.
En ik weet zeker dat als er verkoop bij postkantoor was geweest dat er meer echte fan kaartjes haden.
ik heb wel gelukig kaartje maar ik weet dat er veel fans zijn die nu duur kaartje moeten kopen en muziekliefhebber betaald geen 300,00 maar fan wel dus echt wordt dupe

 0
Avatar Paul_Banks
di 21 okt 2008 13:06

Paul_Banks BloodShredder schreef:
hier moet ik gewoon even bijzijnalleen dat livenation fuck hun als je nah met zn 3 naar een concert wil?? ik zit iig zaterdag met 4 computers te w8en tot ik erdoor kom!


Dit helpt de zwarthandel (onbewust) ook wel in de hand. Stel dat je inderdaad met zijn vijven wil, dan ga je alle 5 achter de pc zitten en zo veel mogelijk kaarten proberen te vergaren. Stel: het lukt alle 5 personen om 1 maal kaarten te krijgen dan zijn er dus 5 over en die gaan toch echt niet voor aankoopprijs+res. kosten het net op.

Kan je nagaan wat er gebeurt als men alle 5 twee maal of zelfs 3 maal kaarten weet te krijgen.

Waardeloos systeem. Wat is er mis met 2 (of zelfs 1) kaarten per persoon bij het postkantoor? Dat helpt toch ook voor een groot deel lijkt me.

Of van mij mogen ze ook een Glastonburry systeem invoeren; aanmelden via internet dat je een kaart wil kopen en op de verkoopdag zelf op vertoon van een voucher (evt. met streepjescode die gescand wordt), die wordt opgestuurd, een ticket kunnen kopen, de rij zal je dan wel houden en het is natuurlijk nooit waterdicht, maar er moet wel wat meer moeite gedaan worden.

Wat er nu wordt gedaan zijn allemaal halve maatregelen die een hoop frustratie opleveren.

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 13:08

Westernpinky Echte diehard fans zijn lid van metclub en halen donderdag al kaarten in de presale vòòr de normale presale.

 0
Avatar BloodShredder
di 21 okt 2008 13:09

BloodShredder hier moet ik gewoon even bijzijnalleen dat livenation fuck hun als je nah met zn 3 naar een concert wil?? ik zit iig zaterdag met 4 computers te w8en tot ik erdoor kom!

 0
Avatar Westernpinky
di 21 okt 2008 13:10

Westernpinky ^je kan ook gewoon meerdere accounts aanmaken op 1 pc...

 0
Avatar BloodShredder
di 21 okt 2008 13:12

BloodShredder www.club123.nl

 0
Avatar 11je
di 21 okt 2008 16:21

ada heb gelukkig tickets voor Antwerpen... heb me laten vertellen dat dr daar 17.000 in kunnen

 0
Avatar 11je
di 21 okt 2008 16:36

ada Als je, zoals ik, gewoon gek bent van enorm veel rockbands, is het geen doen om van elke fanclub lid te worden!!
En ja, net als bij AC/DC: het moet via internet.
Wat je eigenlijk zou moeten doen is: NIET KOPEN!
Doet iedereen dat, heb je t probleem zo uit de wereld!
fxxking system

 0
Avatar Alcaholic
di 21 okt 2008 17:41

Alcaholic wat een kl^te zooi he:S alleen online verkoop:S zit ik net zoals bij ac/dc na 3 uur naar een stomme balk te kijken weer met lege handen:S

 0
Avatar Thrash_Legion
di 21 okt 2008 20:28

Thrash_Legion lang leve metclub! :D ik heb geen last van kut site van ticketservice (H) ik kna donderdag al halen (H)

 0
Avatar Dextermaniac
di 21 okt 2008 20:45

Dextermaniac Alleen via internet?!

Nee he...naja dat word waarschijnlijk geen Metallica dit keer. De mensen bij Mojo zijn naaiers.

Sowieso moet de Ahoy verboden worden =P Kut akkoestiek en veel te ver weg, haha.

 0
Avatar Incom
di 21 okt 2008 23:08

Incom Shit man, als ik die verhalen zo lees van AC/DC, vrees ik met grote vrezen! En ik wil ook nog tickets halen voor Soulfly en PUSA, vvk ook op 25/10! Normaal ben ik dan een uur van tevoren bij het GWK, speel wat Tekken op m'n PSP en om 10.00 uur bestel ik een zooi tickets voor 3 concerten! Niet dat Soulfly en PUSA snel uitverkopen, maar toch. Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat ik probleemloos door die LiveNation shit kom, maar het kleine sadistje in mij hoopt vurig dat die hele zooi tien keer zo erg uitpakt als AC/DC en dat ze dat donders goed te weten komen bij Mojo.

Ik zit ook nog bij @Home (Ziggo) en we weten allemaal hoe die bezig zijn de laatste tijd. Zul je zien dat juist op 25/10 m'n internet foetsie is, haha!

By the way, wat gaan die staanplaatsen eigenlijk kosten?!

 0
Avatar Paul_Banks
wo 22 okt 2008 07:47

Paul_Banks Dextermaniac schreef:

Sowieso moet de Ahoy verboden worden =P Kut akkoestiek en veel te ver weg, haha.


Van mij mag er veel meer in Ahoy komen, met die akoestiek niet zo veel problemen (Bij The Cure stond enkel het geluid bij het voorprogramma niet goed afgesteld, maar daarna was het echt prima, dus het kan ook liggen dat de standaard instelling in Ahoy gewoon niet werkt en een goede muziektechnicus zou deze problemen toch op moeten kunnen lossen) en het is voor mij wel lekker dichtbij.

En volgens mij is Ahoy zo'n beetje de enige fatsoenlijke zaal in Nederland waar 10.000 man in kan. Ze willen in Amsterdam niet voor niets een poppodium van dit formaat gaan maken. En als dat poppodium dan net zo goed wordt als de HMH dan kan Ahoy verdere concerten wel vergeten.

 0
Avatar MachineHugo
wo 22 okt 2008 11:51

MachineHugo tss, alweer zo'n shitty online verkoop.
Ik hoorde dat het bij AC/DC ronduit kut geregeld was. Hopen dat het goed gaat deze keer!
Ik ben echt zó blij dat Machine Head voorprogramma is :D
(al zou Lamb of God voor mij al helemaal het einde zijn!)

achja, we zien het wel om 10 uur, zaterdag.

 0
Avatar Crowbar
vr 24 okt 2008 14:10

Crowbar Ga eg nie heen!!!! wat een k*t band zegg!!

 0
Avatar BasP
za 25 okt 2008 00:31

Wrong Incom schreef:
En ik wil ook nog tickets halen voor Soulfly en PUSA, vvk ook op 25/10!


Sjah, en die kan je dan weer wel gewoon op het GWK scoren.. :P

Owja, en alle tickets kosten even veel: 64 euro, excl. servicekosten.

 0
Avatar Maiden77
za 25 okt 2008 01:18

Maiden77 Vind het geen kutband en ga zeker proberen kaarten te bemachtigen. Alleen het gaat mij veel te ver van alle grotere bands maar fanclublid te worden om eerder aan kaarten te kunnne komen. Ook weer geldklopperij en bullshit dat je dan geen echte fan zou zijn.
Ben lid van 1 fanclub en daar blijft het bij. Das mijn absolute nr 1. Voor de rest ga ik niet van allerlei fanclubs lid worden a 40 euro per jaar.

 0
Avatar Butters
za 25 okt 2008 08:52

Butters Paul_Banks schreef:


Van mij mag er veel meer in Ahoy komen, met die akoestiek niet zo veel problemen (Bij The Cure stond enkel het geluid bij het voorprogramma niet goed afgesteld, maar daarna was het echt prima


BIj The Cure het geluid goed???

of je weet niet hoe The Cure moet klinken of he bent half doof en je bent snel tevreden want het geluid was daar echt niet goed

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 09:44

Incom Ok, ik zeg dit niet hardop, gezien het feit m'n kleine meid lekker met de Lego bezig is, maar ik vind het nu al een K U T situatie! Er zijn teveel gebruikers?!?!

 0
Avatar Butters
za 25 okt 2008 09:45

Butters misschien zijn er wel heel veel mensen die naar dit concert willen?

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 09:48

Incom Ok, ik zeg dit niet hardop, gezien het feit m'n kleine meid lekker met de Lego bezig is, maar ik vind het nu al een K U T situatie! Er zijn teveel gebruikers?!?!

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 09:52

FokkingBasterd Ja inderdaad, WTF? Nu al te veel gebruikers terwijl de kaartverkoop niet eens begonnen is?

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 09:53

Incom Ok, ik zeg dit niet hardop, gezien het feit m'n kleine meid lekker met de Lego bezig is, maar ik vind het nu al een K U T situatie! Er zijn teveel gebruikers?!?!

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 09:53

GreenDog Vanuit New York City, (03.53 AM) zeg ik, ik moet daarbij zijn!

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 09:54

Incom Grappig, als ik hier op F5 druk komt m'n bericht er meerdere keren te staan. Maar eh... ik ben er opeens "door" en zie nu de verschillende tickets in beeld. VVK is nog niet gestart natuurlijk. Blijven staan, of verversen?

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 09:54

FokkingBasterd Ja inderdaad, WTF? Nu al te veel gebruikers terwijl de kaartverkoop niet eens begonnen is?

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 09:58

Incom Dus moet ik nu via Livenation of via Ticketmaster bestellen? En het is juist zo'n lekker weer om op 't fietsje naar het GWK te gaan....

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:02

-=R=- Goh.... een blauwe balk

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 10:03

Incom Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.

En wat is DAT nu weer?!

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 10:07

Sturgo "Kaarten kunnen op dit moment niet online worden gekocht". Geweldig.

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:10

Annemiekversl site loopt vast...

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:10

darkjustice-.. Incom schreef:
Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.

En wat is DAT nu weer?!


ik heb idd hetzelfde probleem al een aantal keer gehad.. kan niks anders doen dan overnieuw beginnen:S

ik wordt helemaal gek, domme!

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:12

darkjustice-.. en dat gedoe dat er teveel gebruikers bij het evenement waren heb ik al sinds 9 uur!

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 10:14

FokkingBasterd Komt er iemand doorheen? Of ook meldingen dat het conflicteerd met beveiligingssydteem bla bla

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:15

darkjustice-.. dit is echt zulke kutonzin! net als bij Ac/dc.. postkantoor manier(wie het eerst komt wie het eerst maalt) is eerlijker en makkelijker! fuck mojo, fuck them up their stupid asses!

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:16

GreenDog Vanuit NY ook moeilijkheden hoor.. geruststelling..

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:16

-=R=- Server Error, die was nieuw :(

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:17

darkjustice-.. FokkingBasterd schreef:
Komt er iemand doorheen? Of ook meldingen dat het conflicteerd met beveiligingssydteem bla bla


zo af en toe sta ik in de wachtrij maar dat wordt onderbroken door een error waardoor ik opnieuw moet beginnen en er (weer) teveel gebruikers op de site zitten..

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:17

GreenDog Vanuit NY ook moeilijkheden hoor.. geruststelling..

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:18

GreenDog Vanuit NY ook moeilijkheden hoor.. geruststelling..

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 10:19

Sturgo "Dank u voor uw geduld." Whoahahah!

Mojo moet verschrikkelijk dood.

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:19

Annemiekversl De server heeft een fout geconstateerd en kon uw verzoek niet afhandelen.

Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via 0900-3001250 of [email protected]


The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact Customer Services:0900-3001250 or [email protected]

 0
Avatar Afvalzak
za 25 okt 2008 10:20

Afvalzak Mojo gáát verschrikkelijk dood! Welke tyfuslijert heb dit verzonnen. dit werkt voor geen meter.

Wie kan ik bellen daar om te schoppen!? niemand zeker?

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:20

GreenDog Vanuit NY ook moeilijkheden hoor.. geruststelling..

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 10:21

FokkingBasterd darkjustice-drummer schreef:
FokkingBasterd schreef:
Komt er iemand doorheen? Of ook meldingen dat het conflicteerd met beveiligingssydteem bla bla


Ja die wachtrij kom je soms nog wel in, maar dan begint de ellende pas! Heb al 2 keer de wachtrij doorlopen maar toen die systeem beveiliging onzin. Sta nu voor de derde keer in de rij maar gaat nu 10 x zo langzaam. En bedankt weer Mojo!

zo af en toe sta ik in de wachtrij maar dat wordt onderbroken door een error waardoor ik opnieuw moet beginnen en er (weer) teveel gebruikers op de site zitten..

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:21

Annemiekversl voor 10 uur was ik binnen op de site van ticketmaster.. maar nu zie ik alleen maar na die error, mijn blauwe balk, weliswaar vol, maar kom niet op de site.. zullen de kaartjes al op zijn? ga er haast wel vanuit.. :(

 0
Avatar Jeriel
za 25 okt 2008 10:21

Jeriel Ja, hoor.. het was te verwachten.. Weer hetzelfde k*tsysteem, weer de zelfde problemen... Ik snap ze echt niet daar bij Mojo/Livenation... Zucht.

 0
Avatar Afvalzak
za 25 okt 2008 10:21

Afvalzak Mojo gáát verschrikkelijk dood! Welke tyfuslijert heb dit verzonnen. dit werkt voor geen meter.

Wie kan ik bellen daar om te schoppen!? niemand zeker?

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 10:22

Incom Zeg die "blauwe balk" is dat dat ding dat van links naar rechts loopt, onder "aan het verwerken"? Sorry hoor, ik ben nieuw in het land van klote online bestelsystemen.... ;-)

 0
Avatar Afvalzak
za 25 okt 2008 10:23

Afvalzak Mojo gáát verschrikkelijk dood! Welke tyfuslijert heb dit verzonnen. dit werkt voor geen meter.

Wie kan ik bellen daar om te schoppen!? niemand zeker?

 0
Avatar Afvalzak
za 25 okt 2008 10:24

Afvalzak *sorry spam knop aan:P*;)

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 10:26

Sturgo Noordeinde 19-21
2611 KE Delft

015 2121980ý
06 53667501ý - Mobiel
015 2144445ý - Fax

Niet allemaal langs gaan hoor met fakkels, dat helpt toch niet.

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:26

GreenDog Ik lig liever 5 uur vantevoren in m'n slaapzakje voor de Free Record Shop dan dat ik hier een half uur, m'n bloeddruk omhoog zit te pompen. Geouwehoer!

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:26

-=R=- Incom schreef:
Zeg die "blauwe balk" is dat dat ding dat van links naar rechts loopt


Moet je een paar keer op F5 drukken, loopt ie van rechts naar links...

 0
Avatar daaan
za 25 okt 2008 10:27

daaan Als ze nou ook even aangaven welke instellingen er volgens de site 'fout' zijn....

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:27

Annemiekversl SNEL: hoe kom je van dat Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.

af??

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 10:27

FokkingBasterd Afvalzak schreef:
*sorry spam knop aan:P*;)


Geeft niet, dat kun je niet vaak genoeg zeggen :P

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 10:28

Sturgo Noordeinde 19-21
2611 KE Delft

015 2121980ý
06 53667501ý - Mobiel
015 2144445ý - Fax

Niet allemaal langs gaan hoor met fakkels, dat helpt toch niet.

 0
Avatar Jeriel
za 25 okt 2008 10:28

Jeriel Ja, hoor.. het was te verwachten.. Weer hetzelfde k*tsysteem, weer de zelfde problemen... Ik snap ze echt niet daar bij Mojo/Livenation... Zucht.

 0
Avatar FokkingBasterd
za 25 okt 2008 10:30

FokkingBasterd Annemiekversl schreef:
SNEL: hoe kom je van dat Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.

af??


Gaat je niet lukken, maar light niet aan jou! Dat krijgen we allemaal als melding, slaat nergens op... Hopen op betere tijden, das alles wat we kunnen doen

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:30

Annemiekversl IK HEB EEN KAART OMG =)

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:30

basss nkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.


Hoe kan dat? Iemand? Of smoesje? Ik bestel namelijk wel vaker kaarten via ticketmaster. Wel geniaal bedacht dat je middels de blauwe balk ook terug kan worden gezet in de lijst.

 0
Avatar ashie9788
za 25 okt 2008 10:31

ashie9788 WAT EEN HOERENSYSTEEM!!

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:31

basss Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Hoe laat was je op de site.

 0
Avatar Jeriel
za 25 okt 2008 10:31

Jeriel Huh? dat heb ik niet nogmaals gepost??
Raar. Je kan ook mailen: [email protected]
Wie weet doen ze er in het vervolg iets mee (not..)

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:32

Annemiekversl ben wel zo vriendelijk geweest maar 1 kaart te bestellen. Doe niet aan zwarthandel! :)

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 10:32

Sturgo Noordeinde 19-21
2611 KE Delft

015 2121980ý
06 53667501ý - Mobiel
015 2144445ý - Fax

Niet allemaal langs gaan hoor met fakkels, dat helpt toch niet.

 0
Avatar Maiden77
za 25 okt 2008 10:32

Maiden77 Waarom heb ik nu geen verbazing dat het systeem net zo kut werkt als tijdens AC/DC. Ok het blauwe balkje gaat een halve centimeter per minuut sneller. Geweldige vooruitgang dus. De snelheid is met de helft verdubbeld. Bravo!!!!!!!!!! Maar voorlopig nog steeds geen kaarten dus.

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:33

basss Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Hoe laat was je op de site.

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:33

-=R=- 3 browsers open hier.... geen van 3en die er door komt!

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:33

Annemiekversl ik kwam op de site pas om tien voor tien ofzo, maar na de blauwe balk kon ik niet die aanvraag verwerken omdat er teveel mensen online waren...
toen heb ik eigenlijk steeds die error gekregen, terug naar de blauwe balk.
Toen: gewoon een nieuw scherm geopend een opnieuw met de hand www.ticketmaster.nl
toen via metallica tickets kopen en warempel stond er wilt u 1 of 2 of 0 kaarten.. en de standaard shizzle! :D

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 10:33

Incom -=R=- schreef:
Incom schreef:
Zeg die "blauwe balk" is dat dat ding dat van links naar rechts loopt


Moet je een paar keer op F5 drukken, loopt ie van rechts naar links...

LMAO, ik neem je advies maar niet ten harte, haha!

Congrats Annemiek!

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:34

basss Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Hoe laat was je op de site.

 0
Avatar Maiden77
za 25 okt 2008 10:35

Maiden77 Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Welke plaats heb je kunnen bemachtigen??

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:36

GreenDog Gefeliciteerd Annemiek! Je hebt ons allemaal jaloers gekregen! ;) Topper!

 0
Avatar Gazilida
za 25 okt 2008 10:36

Gazilida Mijn balk gaat soms echt van rechts naar links... Al meer dan een half uur blauwe balk

 0
Avatar GreenDog
za 25 okt 2008 10:37

GreenDog Gefeliciteerd Annemiek! Je hebt ons allemaal jaloers gekregen! ;) Topper!

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:38

basss Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Hoe laat was je op de site.

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 10:38

theralmetall.. Holy f*ck...die balk gaat gewoon steeds een paar stukken terug...zeg maar daaag tegen je kaarten! :(

Wie dit systeem heeft bedacht, ....(vul naar wens in!)

 0
Avatar basss
za 25 okt 2008 10:39

basss Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Hoe laat was je op de site.

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:40

-=R=- Annemiekversl schreef:
IK HEB EEN KAART OMG =)


Ook bevestiging op mail?
Anders zit je net als ik bij AC/DC nogsteeds te wachten of je wel of geen kaarten hebt, of je betaald hebt zegt niets...

 0
Avatar jackwells
za 25 okt 2008 10:40

jackwells Lang leve de automatisering, moja zou het vandaag beter regelen, hmm, i love postkantoor!!!!!!!!

 0
Avatar Westernpinky
za 25 okt 2008 10:43

Westernpinky Wat een klote systeem! Is die troep niet al uitverkocht? Ik zit naar een blauwe balk te staren die niet veranderd. Ook log ik opnieuw in.

 0
Avatar jackwells
za 25 okt 2008 10:43

jackwells Lang leve de automatisering, moja zou het vandaag beter regelen, hmm, i love postkantoor!!!!!!!!

 0
Avatar Jeriel
za 25 okt 2008 10:45

Jeriel Schiet niet op!!! Is die balk eindelijk klaar, kom je weer op de ticketmaster-site zodat je weer opnieuw kunt klikken dat je kaarten wilt kopen. En dus weer in de wachtrij komt... Allemaal Mojo/Livenation mailen!

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:46

Annemiekversl Dank dank!! Maar wel stom dat ik niet een kaart extra erbij kocht he :$ ...

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:46

Annemiekversl Kon er net WEER 2 KOPEN! !! ingang oost..maar ik ging iemand bellen ervoor en toen was ik te laat


Mijn kaart is..... INGANG ARENA VLOER vrij zitten/staan Niveau IA1 ? ben nog nooit in Ahoy geweest...

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:48

darkjustice-.. GODVER KRIJG IK WEER DIE KUTERROR.. STERF KUTHOEREN VAN MOJO

 0
Avatar Jeriel
za 25 okt 2008 10:48

Jeriel Pfff. En wij maar wachten. Heb 33 schermen openstaan, allemaal weer helemaal opnieuw met de balk begonnen.

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:49

-=R=- YES, YES, YES !!!!!

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 10:52

Incom Annemiekversl schreef:
Kon er net WEER 2 KOPEN! !! ingang oost..maar ik ging iemand bellen ervoor en toen was ik te laat


Mijn kaart is..... INGANG ARENA VLOER vrij zitten/staan Niveau IA1 ? ben nog nooit in Ahoy geweest...


Huh? Ben je dus voorgedrongen, haha! Maar eh.... jouw tickets zijn de beste! Lekker vooraan staan bij hr. Flynn en hr. Hetfield en consorten! En ik maar naar dat kleine "metertje" kijken terwijl mijn aanvraag wordt verwerkt.... Volgens mij moet ik de blauwe balk nog krijgen of zo.

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:52

-=R=- Mozilla did the trick hier :)

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 10:53

darkjustice-.. domme een vriend van mij heeft 2 zitkaarte.. zijn de staplaatsen al uitvertkocht????

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 10:54

PayBack ben al bijna een uur bezig, wat een stelletje honden! op marktplaats worden de eerste kaart al aangeboden voor €150-200. Voor mij hoeft het op deze manier niet.

 0
Avatar Westernpinky
za 25 okt 2008 10:55

Westernpinky IK HEB KAARTEN! (Alleen zitplaatsen waren nog beschikbaar)

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:55

-=R=- Mozilla did the trick hier :)

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 10:56

-=R=- Enkele stoelen nu nog te koop...

 0
Avatar Westernpinky
za 25 okt 2008 10:56

Westernpinky IK HEB KAARTEN! (Alleen zitplaatsen waren nog beschikbaar)

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 10:59

Annemiekversl kwam er net weer door! maar wilde er 2 bestellen maar zast natuurlijk al aan limiet kon er nog maar 1 en toen was ik weer te laat:P ... maar ben er 3 x doorgekomen!

 0
Avatar Westernpinky
za 25 okt 2008 10:59

Westernpinky IK HEB KAARTEN! (Alleen zitplaatsen waren nog beschikbaar)

 0
Avatar Afvalzak
za 25 okt 2008 10:59

Afvalzak ik heb ze ook via mijn vriendin, ik sta hier nog steeds in de wachtrij:p wil gewoon zien wat er gebeurt als ik er door heen ben. Blijf het alleen een kut systeem vinden en van mij mag het afgeschaft worden.

 0
Avatar ashie9788
za 25 okt 2008 10:59

ashie9788 Heb ook mozilla maar lukt ook voor geen meter

 0
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 11:00

-=R=- Zie nu pas dat Pink ook om dezelfde tijd in de verkoop ging, das ook lekker handig van ze...

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:03

Annemiekversl Ik heb een tweede kaart! rang 2!! ? is dat goed ? zou ik die wel kwijtraken? iemand wilde hem wel maarja... :S?

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:04

Annemiekversl zitplaatsen zijn het...
maar jemig! ben er 4 keer doorgekomen!!

*voelt heel veel liefde*

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:05

Annemiekversl maar jemig heb ook geen ervaring:P er vier keer door en dan 2 kaarten in totaal :P

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:07

Annemiekversl maar jemig heb ook geen ervaring:P er vier keer door en dan 2 kaarten in totaal :P

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:09

theralmetall.. WAAAAAT!!!! Ben ik er door, krijg ik te zien: "er zijn momenteel te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minute nog eens.". IK WORD GEK!

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 11:09

Incom OH NEE! Mis ik Pink ook al? Nou, Mojo bedankt voor het verder verkloten van concerten. En ondertussen tig kaarten aan de holmaatjes van 3fm doorsluizen. Mensen, veel plezier bij MH en Metallica!

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:11

theralmetall.. Ik ben er door en ik kan niet eens 2 tickets kopen voor rang 2. Ik geef het op. Ik heb nog geen Metallica concert gemist, maar ik geef het bij deze gewoon op!

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:12

Annemiekversl maar jemig heb ook geen ervaring:P er vier keer door en dan 2 kaarten in totaal :P

 0
Avatar ashie9788
za 25 okt 2008 11:13

ashie9788 heb ook kaarten hoefde alleen een nieuw venster te openen bij mozilla kreeg wel in engels maar whatever!! en de beste plaatsen gekeken en die waren alleen nog maar op de Am ring!!

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 11:14

darkjustice-.. KUT ik moet een fucking pasnummer van me zus zodat ik kan betalen maar die is niet bereikbaar! zwaar in de stress nu

 0
Avatar nirvanafreak
za 25 okt 2008 11:14

nirvanafreak met veel moeite er doorheen gekomen...laat mij toch maar voor een postkantoor liggen dan...iedereen die nog bezig is, succes!

 0
Avatar ashie9788
za 25 okt 2008 11:14

ashie9788 heb ook kaarten hoefde alleen een nieuw venster te openen bij mozilla kreeg wel in engels maar whatever!! en de beste plaatsen gekeken en die waren alleen nog maar op de Am ring!!

 0
Avatar Annemiekversl
za 25 okt 2008 11:15

Annemiekversl maar jemig heb ook geen ervaring:P er vier keer door en dan 2 kaarten in totaal :P

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:17

darkknigth JA HOOR IK HEB TICKETS!!!!!

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:18

darkknigth JA HOOR IK HEB TICKETS!!!!!

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:19

darkknigth JA HOOR IK HEB TICKETS!!!!!

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:24

jaw111 ik kreeg alleen dit bericht: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid."

Wat een kut systeem.

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 11:26

darkjustice-.. jaw111 schreef:
ik kreeg alleen dit bericht: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid."

Wat een kut systeem.


idd heb ik ook al 20 keer gehad.. gewoon opnieuw proberen.. met zo`n kutsysteem moet je geluk hebbe.. postkantoor is wie eerst komt wie eerst maalt.. dus die het verdient krijgt het! fuck DIT kutsysteem

 0
Avatar dancingintheashes
za 25 okt 2008 11:29

dancinginthe.. Het is uitverkocht ... Maar ik heb wel kaartjes :D, maar inderdaad, het systeem werkt verre van perfect. Gelukkig heb ik ook goeie plaatsen en niet met beperkt gezicht of whatever.

 0
Avatar Sturgo
za 25 okt 2008 11:29

Sturgo Nou het is gelukt. Maar op zo'n manier is de lol er wel af. Bij 't postkantoor is 't eerlijkst, maar ja, daar verdient mojo minder op. 2009 begint de ellende pas echt...

 0
Avatar nomeans?
za 25 okt 2008 11:32

nomeans? zeker weten heb kaartjes haha

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 11:34

darkknigth weet iemand als het podium in het midden staat??

 0
Avatar Maiden77
za 25 okt 2008 11:37

Maiden77 Weer geen klote kaarten. vanaf 10 uur bezig. Kon op een gegeven moment DN beperkt zicht krijgen. FLIKKER OP MET DIE KUTKAARTEN. Ik wil gewoon normale kaarten wat een KUT systeem is dit. De tering met Mojo, Ticketservice en Live Nation. De lol is er zo wel heel erg af na 2 weekenden achter elkaar deze tering bende.

 -1
Avatar -=R=-
za 25 okt 2008 11:40

-=R=- darkknigth schreef:
weet iemand als het podium in het midden staat??


Ik denk van niet :(

Kijk maar eens op de indeling van de zaal...

 0
Avatar Jaap16
za 25 okt 2008 12:00

Jaap16 en dan is het uitverkocht........kutzooi

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 12:00

Lordy Helaas het is uitverkocht dankzij het geweldige systeem van ticketmaster..(ben nu een erg boze klant en klant is koning neem ik toch aan).

Mja laat ze maar hun gangetje gaan.
De zwarte markt houd je toch niet tegen wat je ook onderneemt.

Ik zou het wel een willen zien als een festival alleen maar via het internet tickets te koop aanbied, COMPLETE CHAOS!!

Net als deze onzin!!

Laat het gewoon zoals het was, lekker naar het postkantoor voor de fanatieke mensen en het internet voor de luilakken ^^

En het is nu gebleken dat het systeem niet werkt..

Jammer ik had graag naar AC/DC en Metallica willen gaan...

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 12:01

darkjustice-.. jippie dacht eindelijk kaarten te hebben.. kwam me zus erachter dat ze haar bankpas mee heeft genomen naar Limburg! konde dus niet via internet bankieren betalen.. ik allerlei mensen bellen en dik in de stress.. maar toen ik inmiddels dacht een oplossing te hebben gevonden werd ik teruggestuurd naar de hoofdpagina en waren mijn kansen om metallica in ahoy te zien verneukt.. IK WIL GODVERDOMME GEWOON NAAR ET POSTKANTOOR KUNNEN DAN HAD IK NU TENMINSTE MIJN KAARTEN!! KANKERMOJO STERF HOEREN!!

 0
Avatar Jaap16
za 25 okt 2008 12:02

Jaap16 en dan is het uitverkocht........kutzooi

 0
Avatar DaVaris
za 25 okt 2008 12:07

DaVaris [KANKERMOJO STERF HOEREN!!

Die woorden zijn ook meermaals door mijn huiskamer gevlogen. Is het btw reëel om een klein sprankje hoop te hebben op een 2e concert?

 0
Avatar darkjustice-drummer
za 25 okt 2008 12:17

darkjustice-.. DaVaris schreef:
[KANKERMOJO STERF HOEREN!!


Die woorden zijn ook meermaals door mijn huiskamer gevlogen. Is het btw reëel om een klein sprankje hoop te hebben op een 2e concert?

in de aardschok stond(voordat het bekend was dat ze in ahoy zouden spelen) dat er geruchten waren dat ze in ahoy en in goffertpark zouden komen.. hopen dus dat ze ook in Goffertpark komen!

 0
Avatar paingrief
za 25 okt 2008 12:26

paingrief UITVERKOCHT! Maar gelukkkig had ik donderdag al tickets via....Metclub!

 0
Avatar Maiden77
za 25 okt 2008 12:31

Maiden77 paingrief schreef:
UITVERKOCHT! Maar gelukkkig had ik donderdag al tickets via....Metclub!


Ja maar daar zijn we niet allemaal lid van. Kan met dit nieuwe systeem wel lid worden van alle fanclubs. Niet dus. Het systeem is gewoon schijt.

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 12:33

staafmixer ik had ook pas kaarten om 11.20 .
Alleen maar zitplaatsen. 2e rang bovenin.(best beschikbaar?)Probeer ik het nogeens en kom ik onderin de ring terecht jaja best beschikbaar mijn REET!!! klote systeem ben blij met kaarten maar ik vrees met grote vrezen voor volgend jaar.Ga liever ook gewoon om 2 uur in de nacht bij een GWK zitten. dat heeft(had) zijn charme en was altijd KEI gezellig.........

 0
Avatar Rockin`_Nijntje
za 25 okt 2008 12:41

Rockin`_Nijn.. Grmpf :( Ik had de vorige dag al op Ticketmaster ingelogd, computer op stand-by en om 9.50 uur weer de site openen. Zat gelijk op de site, kon zelfs Metallica aanklikken, vervolgens waren er teveel mensen op de site, blauwe wacht-balk ging vrij snel. Kom ik erdoor, zijn mijn beveiligingsinstellingen tot 2 keer te hoog. Ik alles op zeer laag gezet, mocht allemaal niet baten. Om 12 uur was het uvk ofzo. Op marktplaats wordt er nu al zwart gehandeld. Als al die mensen nu eens mensen aan kaarten helpen die hier hun beklag komen doen over het waardeloze ticketsysteem! Ik was wel voor de deur gaan staan of een half uur de telefoonkosten omhoog jagen. Naja ondertussen maar spelletjes gedaan en ik had zoiets: als het uvk raakt dan koop ik wel kaarten voor Nightwish. Dat lukte tenminste wel.

 0
Avatar tbeest
za 25 okt 2008 12:51

tbeest Chaos inderdaad. Ik kon 2 beste plaatsen bestellen, ik klik op verder... blauwe wachtbalk. Grrr. Later gelukkig nog wel Rang 4 kaarten kunnen kopen. Anyway, wil iemand liever zijn/haar staanplaatsen ruilen voor zitplaatsen dat zit toch veel lekkerder hahahaa LOL

 0
Avatar BloodShredder
za 25 okt 2008 13:49

BloodShredder booikotten die handel fuck mojo! sterf mojo sterf!

alweer geen kaartjes godverdomme

 0
Avatar crusader
za 25 okt 2008 14:11

crusader Een vriend van me in Madrid heeft ook kaarten proberen te bestellen voor daar.
Kon daar via een verkooppunt,internet en telefoon.Ook de hele dag bezet,maar waren tenminste meerdere opties.En je mocht daar gewoon 6 kaarten per persoon nemen,maar misschien is dat ook weer de reden dat het niet gelukt is :[

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 14:22

Edje50 Thrash_Legion schreef:
Woooohooooooooo Donderdag kaartjes kopen via Metclub!!


I'll Be There!!!



Ja, en ze zijn vandagg al binnen met de post. Je kon er 4 bestellen. verdeel de de kosten en dat is 10 euro per kaartje meer. En veel minder stress.

 0
Avatar M-(/-\)-ndy
za 25 okt 2008 15:48

M-(/-)-ndy nou gelukkig hoefde k vandaag geen 4uur naar de kutblauwe balk te kijken was er binnen 10 min doorheen:)

 0
Avatar Incom
za 25 okt 2008 16:02

Incom Zo, ben weer terug van een uitgestorven GWK. Kaarten voor PUSA, Soulfly en ATR, totaal 74 eurootjes!

Ik was samen met drie vrienden bezig om Metallica kaarten te krijgen. Twee hebben 2e rangs shit eh... zitplaatsen. Ik en die andere hebben niks.

Maandag maar ff naar prutser Giel luisteren of hij die &*#$ van Mojo aan de lijn heeft.

Idd, nu al vuile ratten op marktplaats die de tickets voor driedubbel gaan verkopen. Eentje zet er zelfs bij: "de echte fan is best bereid er meer voor te betalen." WTF?!

Er is maar één band waar ik 200+ euri voor neerleg en da's Zep.

En wat dacht je van een vader die samen met zijn drie kinderen naar Metallica wil? Als-ie al 4 kaarten krijgt (moet-ie èn via IE èn via Firefox inloggen met verschillende accounts) dan nog staat hij met één kind vooraan, terwijl de andere twee (8 en 9 jaar) maar ergens alleen moeten zitten? Lekker hoor.

 0
geen avatar
za 25 okt 2008 17:11

snador ik stel voor systematisch bij elke advertentie 1000000000 euro te bieden. op die manier hebben ze namelijk geen hol meer aan de advertentie en alle biedingen die erop zijn gedaan.

gewoon puur om die hufters die er veel te veel voor vragen, en het kaartje enkel gekocht hebben om hem voor meer dan het dubbele te verkopen te zieken.

en oja: tyfusmojo met je grafinternet-actie.

 0
Avatar sander15
za 25 okt 2008 17:29

sander15 dan gaan die kk mense alleen nog biedingen via mail accepteren... zitten toch altijd wel n paar bij die dan serieus biede...
tzijn gewoon tyfushonden
en kkticketmaster mag echt doodvalle met zn kkserver

 0
Avatar 11je
za 25 okt 2008 17:41

ada Hierbovenstaande ff samenvat: MOJO schijnt zelf geen oren te hebben!

 0
Avatar Westernpinky
zo 26 okt 2008 09:41

Westernpinky Er zullen op een later tijdstip nog wel wat kaarten worden vrijgegeven om de zwarthandel tegen te gaan. Daar zou ik op hopen als ik nog geen kaarten had.

 0
Avatar Obey-Your-Master
zo 26 okt 2008 13:25

Obey-Your-Ma.. ik heb et niet eens geprobeert.. MOJO kan de stront in zakke.. als er nog meer goeie bands op tour gaan komend jaar ga ik naar de buren!

 0
Avatar DaVaris
zo 26 okt 2008 16:18

DaVaris Ja daar zit ik ook hard over na te denken. Kut MOJO!

 0
Avatar eric_maiden
zo 26 okt 2008 17:28

eric_maiden Obey-Your-Master schreef:
ik heb et niet eens geprobeert.. MOJO kan de stront in zakke.. als er nog meer goeie bands op tour gaan komend jaar ga ik naar de buren!


Daar had ik dus ook al aan zitten denken want Mojo kan bij mij echt vies hard de tering krijgen!!

 0
Avatar puntmuts
zo 26 okt 2008 18:09

puntmuts eric_maiden schreef:
Daar had ik dus ook al aan zitten denken want Mojo kan bij mij echt vies hard de tering krijgen!!


Grote Mojo events gaan vanaf volgend jaar via Eventim. Die hebben een systeem dat wel werkt. Ongelooflijk wat een bende de afgelopen twee zaterdagen, keiharde FAIL van het ticketmaster systeem.

 0
Avatar Primo-Victoria
ma 27 okt 2008 16:32

Primo-Victoria ook geen kaarten voor in ahoy kut systeem heb net kaarten gekocht voor Hamburg kan ik ze toch nog zien!

 0
Avatar AMBULANT
ma 27 okt 2008 20:25

AMBULANT Wie wil er uberhaubt nog meer dan 50,- neerleggen voor Metallica... Als je die de afgelopen vijf jaar niet al 10x voorbij hebt zien komen, heb je de meeste festivals blijkbaar gemist, en als je ze nog nooit gezien hebt: Je mist er vandaag de dag niet veel meer aan...

(refererende naar de laatste 3 shows die ik van ze gezien heb: Pinkpop, Rock am Ring en Fields of rock, dus wel onderbouwd:)

 -1
Avatar RoelnRoll
ma 27 okt 2008 22:32

RoelnRoll Ik ben daar bereid voor,
Elke keer als ik ze live zie ben ik weer verrast door hun rete strakke live show!
Je baalt gewoon dat je geen kaartje hebt (:

 0
Avatar Paul_Banks
di 28 okt 2008 08:02

Paul_Banks RoelnRoll schreef:
Ik ben daar bereid voor,
Elke keer als ik ze live zie ben ik weer verrast door hun rete strakke live show!
Je baalt gewoon dat je geen kaartje hebt (:


Ik heb ze slechts 1 keer mogen zien, maar wat mij daarin opviel is dat het juist allemaal niet zo strak is. Tot aan ontstemde gitaren toe (en dat bij de Master of puppets solo).

De show is spectaculair en de oude nummers (bijna allemaal dus, want volgens mij zien ze zelf ook wel in dat ze weinig speelbaars hebben gemaakt de laatste jaren) zijn fijn om te horen, maar muzikaal gezien vond ik het optreden erg matig.

Zeker als je even ervoor de machine van Porcupine tree op hebt zien treden.

 0
Avatar pixeldream
di 28 okt 2008 17:01

pixeldream Paul_Banks schreef:
RoelnRoll schreef:
Ik ben daar bereid voor,
Elke keer als ik ze live zie ben ik weer verrast door hun rete strakke live show!
Je baalt gewoon dat je geen kaartje hebt (:


Ik heb ze slechts 1 keer mogen zien, maar wat mij daarin opviel is dat het juist allemaal niet zo strak is. Tot aan ontstemde gitaren toe (en dat bij de Master of puppets solo).

De show is spectaculair en de oude nummers (bijna allemaal dus, want volgens mij zien ze zelf ook wel in dat ze weinig speelbaars hebben gemaakt de laatste jaren) zijn fijn om te horen, maar muzikaal gezien vond ik het optreden erg matig.

Zeker als je even ervoor de machine van Porcupine tree op hebt zien treden.

Ja okee, dat is Porcupine Tree. Al vind ik het PT zeker te verwijten (en dat gaat op voor zowel hun Pinkpop show als hun laatste show in de 013) dat ze écht eens wat aan hun show en stage presence moeten gaan doen. Metallica straalt grootsheid uit, en pakt gewoon 60.000 man met gemak helemaal mee. Zij maken het echt helemaal goed met de show, wat mij betreft.

 0
Avatar AMBULANT
di 28 okt 2008 17:10

AMBULANT Zo! Om inderdaad even een verschil aan te geven! Porcupine Tree: Fantastisch!

Maar goed Roel, komop! Luister die set een terug man (pinkpop) Da's toch om te janken?! Ik ben ook echt wel fanatiek luisteraar van Metallica geweest-en nog steeds zet ik die ouwe rommel nog eens op. Maar deze band heeft ECHT NIET meer de heldenstatus die ze vroeger verworven vanwege hun strakke live-spel.

En er is een piepkleine reden dat ik baal dat ik er niet bij ben: En die reden is Machine Head, maar daarvoor wacht ik wel op hun nieuwe plaat... Deze sla ik graag over

 -1
Avatar RoelnRoll
di 28 okt 2008 23:46

RoelnRoll Setlist van Pinkpop vond ik geweldig, kijk maar is op noobtube hoe strak ze ride the lightning speelden, en hoe vet de solo klinkt.

Mjah je mag dr van vinden wat je vindt:P In maart ben ik weer van de partij! zowel in Ahoy als in Antwerpen! En niet omdat ik Machine head zo geweldig vind;)

 -1
Avatar Paul_Banks
wo 29 okt 2008 07:51

Paul_Banks pixeldream schreef:
Ja okee, dat is Porcupine Tree. Al vind ik het PT zeker te verwijten (en dat gaat op voor zowel hun Pinkpop show als hun laatste show in de 013) dat ze écht eens wat aan hun show en stage presence moeten gaan doen. Metallica straalt grootsheid uit, en pakt gewoon 60.000 man met gemak helemaal mee. Zij maken het echt helemaal goed met de show, wat mij betreft.


Nee niets doen aan de show, juist die beelden werken prima, het is totaal anders dan een Metallica (of Rammstein) show, die makkelijk op een veld kunnen en spectaculair zijn, terwijl dat bij PT volgens mij niet zo goed uitpakt juist omdat de muziek ook meer grijpt.

Maar het ging om de strakheid en de PT Pinkpopshow is toch wel 1 van de strakste optredens die ik ooit heb gezien.

 0
Avatar Westernpinky
wo 29 okt 2008 08:17

Westernpinky AMBULANT schreef:
Zo! Om inderdaad even een verschil aan te geven! Porcupine Tree: Fantastisch!

Maar goed Roel, komop! Luister die set een terug man (pinkpop) Da's toch om te janken?! Ik ben ook echt wel fanatiek luisteraar van Metallica geweest-en nog steeds zet ik die ouwe rommel nog eens op. Maar deze band heeft ECHT NIET meer de heldenstatus die ze vroeger verworven vanwege hun strakke live-spel.

En er is een piepkleine reden dat ik baal dat ik er niet bij ben: En die reden is Machine Head, maar daarvoor wacht ik wel op hun nieuwe plaat... Deze sla ik graag over


Urr... dit is toch echt MH's beste plaat na Burn My Eyes. Of nee wacht, je zal wel een fan zijn van Supercharger.
Anyway, veel plezier in 2010 wanneer je MH met hun nieuwe plaat ziet. (Als je dan wel tix kan krijgen... Zo niet, dan zal de nieuwe plaat van MH je ook wel weer tegenvallen?)

Ik ben benieuwd naar je standpunt als je de volgende ronde wel kaarten hebt voor Metallica.

 0
geen avatar
wo 29 okt 2008 08:38

dikkie AMBULANT schreef:
Wie wil er uberhaubt nog meer dan 50,- neerleggen voor Metallica... Als je die de afgelopen vijf jaar niet al 10x voorbij hebt zien komen, heb je de meeste festivals blijkbaar gemist, en als je ze nog nooit gezien hebt: Je mist er vandaag de dag niet veel meer aan...

(refererende naar de laatste 3 shows die ik van ze gezien heb: Pinkpop, Rock am Ring en Fields of rock, dus wel onderbouwd:)

gelredome was rete strak en pinkpop was ook niet slecht heb ze wel slechter gezien en ze zijn die 68 euro zeker waard in ahoy dit is in verhouding voor hun kleine zaal.
dus als je beetje van hun muziek houd dan had je hier graag bij willen zijn

 0
Avatar Paul_Banks
wo 29 okt 2008 09:55

Paul_Banks Ik hou wel een beetje van hun muziek, maar wilde hier niet bijzijn hoor. Zeker niet omdat ik ze dit jaar al een keer gezien hebt en dat ook nog eens tegenviel.

Daarnaast is Metallica een bedrijf, is Some kind of monster een regelrechte afknapper en besteed ik die 68 euro liever aan 3 middelgrote acts of 7 kleinere.

 0
Avatar SnarfLiono
wo 29 okt 2008 14:25

SnarfLiono Tsss Some kind of monster was 2002.....het is nu 2008, of maak je er je hobby van te proberen mensen op te naaien (geen groter ouwehoer onderwerp dan Metallica lijkt het wel). Vind je het niks, dan kunnen we wel zonder je poging tot het geven van een mening!!!!

 0
Avatar Paul_Banks
wo 29 okt 2008 14:38

Paul_Banks Ja soms doe ik het er wel om, ja, maar geef mij 1 reden waarom ik niet mag zeggen dat ik Metallica een matige band vind. Een ander mag toch ook zeggen dat hij het fantastisch vindt?

Ik ben iemand die een ander zijn plezier gunt met een band, maar als ik die band vervolgens tot de grond toe afbreek omdat ik het waardeloos vind, dan krijg je al die dooddoeners als smaken verschillen, als je het niet leuk vind schrijf dan niets, blablabla

 -1
Avatar Paul_Banks
wo 29 okt 2008 14:45

Paul_Banks Ho verkeerde vak geklikt, maar ik was nog niet klaar.

...en Metallica van 2002 verschilt niet zo veel van de Metallica van 2008, ja 1 waardeloos en 1 net aan redelijk album verder zijn ze, maar zo veel verschil zit er niet in. Maar wat wilde je er verder mee zeggen? Dat Some kind of monster niet verschrikkelijk was? Zelfs mijn broertje knapte er op af en die had zijn hele kamer voor met Metallica items en alle albums en veel DVD's.

 -1
Avatar SnarfLiono
wo 29 okt 2008 16:16

SnarfLiono Dat je iets niks vind begrijp ik, maar sommigen komen met een poging to argumenten "heb je niet gehoord dat de gitaar ontstemd was" je vind iets iets of je vind iets niks dat hoeft van mij niet beargumenteerd te worden. Dan maar een nieuwe dooddoener, geen onderwerp wat zoveel losmaakt als Metallica tegenwoordig......

 0
Avatar Paul_Banks
wo 29 okt 2008 19:32

Paul_Banks Dat van die gitaar was ik :-D En dat was ook echt zo :-D om over de zang nog maar niet te spreken.

Maar als ik het goed begrijp wil je dat men een mening geeft zonder deze te onderbouwen? Dan denk ik dat we daarover ook van mening verschillen. Ik denk juist dat je met een beargumentering je mening kracht bij zet, ik zie mezelf al een debat ingaan; "ja ik wil dit en vind dat, maar onderbouwen, daar begin ik niet aan". Ik heb ook wel eens iemand gehad die Bloc party een slechte band noemde (nu vind ik die laatste plaat ook niet zo best, maar dat terzijde) en door een aantal andere bands te noemen (o.a. Foals, Los campesinos) kom je er achter dat die persoon niet zo veel heeft met die korte riffs. Prima, toch, je hoeft van mij die bands niet goed of leuk te vinden, maar je kan er op zijn minst toch een reden bij bedenken.

 0
Avatar RoelnRoll
do 30 okt 2008 00:17

RoelnRoll Je doet wel veel moeite om berichten te posten op een topic over een band die je niks aan vindt, maar goed als jij dat leuk vindt..

 0
Avatar Paul_Banks
do 30 okt 2008 07:38

Paul_Banks RoelnRoll schreef:
Je doet wel veel moeite om berichten te posten op een topic over een band die je niks aan vindt, maar goed als jij dat leuk vindt..


Ik denk dat ik de 120 aanslagen per minuut wel haal, dus veel moeite? Nee dat is het niet.

Probleem is wel dat jij niet zo goed hebt gelezen, matig zei ik en ik heb her en der ook aangegeven wat ik wel leuk vind aan deze band, dus de conclusie die jij trekt dat ik er niets aan vind is dus niet juist. Jammer, want ook jij komt weer aanzetten met nonargumenten.

 -1
Avatar Tampie
do 30 okt 2008 14:18

Tampie Paul Banks, ga eens iets zinnigs met je leven doen...
METALLICAAAA!!!

 0
Avatar Paul_Banks
do 30 okt 2008 14:40

Paul_Banks Ik werk 50 uur per week, zit in een gemeenteraad, ben daardoor dus ook politiek actief, doe nog wat vrijwilligerswerk met jongeren en heb nog wat andere maatschappelijke taken. Gelukkig heb ik ook een chronisch slaaptekort dus ik red me wel.

En wat draag jij bij aan de maatschappij?

 1
Avatar Paul_Banks
vr 31 okt 2008 07:58

Paul_Banks regenbogenzijncool schreef:
Geweldig om te lezen deze discussie...


Ook leuk om te doen hoor, alleen jammer dat sommigen zo snel afhaken.

 0
Avatar BasP
vr 31 okt 2008 08:59

Wrong Paul_Banks schreef:
regenbogenzijncool schreef:
Geweldig om te lezen deze discussie...


Ook leuk om te doen hoor, alleen jammer dat sommigen zo snel afhaken.
Je kan de discussie altijd voorzitten per PM. Goed idee he ;)

 0
Avatar Tampie
vr 31 okt 2008 11:13

Tampie OH-JA-JOHHHH!!

METALLICA!!!

 0
Avatar BasP
vr 31 okt 2008 16:08

Wrong Tampie schreef:
OH-JA-JOHHHH!!

METALLICA!!!


Mag dat? :')

 0

REAGEREN

REAGEREN?
Het is mogelijk op dit nieuws te reageren.
Je moet wel even inloggen met je Agendainfo account.
Nog geen Agendainfo account?
Hier kan je een Agendainfo account aanmaken.