nieuws: Winnen: 5 x T-shirt + Ticket Maroon

print
mail to friend
Door Knoedel op 29 februari 2008 - 15:59 1 Maroon zal op 11 maart optreden in de Melkweg te Amsterdam

De vijkoppige band is opgericht in 1998 en maakt een brutale mix van hardcore met metal-riffs doorspekt met duidelijke politieke meningen. De band staat samen met Chimaira en The Sorrow in de grote zaal van de Melkweg.

Podiuminfo mag 5 Maroon t-shirts en 5 kaarten weggeven voor dit concert Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is aangeven in je Agendainfo dat je graag naar het optreden van Maroon wilt (en een mailtje sturen). Deze optie vind je aan de rechterkant van Maroon concert-pagina als je met je Agendainfo ingelogd bent. Heb je nog geen Agendainfo account? Geen nood!Registeren doe je in een handomdraai

Stuur de link van je Agendainfo gebuikers pagina (met daarin aangegeven dat jij naar Maroon zou willen) naar acties@festivalinfo.nl onder vermelding van Maroon. Verder zet je in het mailtje je T-shirt maat en je naam en adresgegevens.
volgend nieuwsbericht
Festivalinfo logo nieuw10

NIEUWE NIEUWSBRIEF ONDERWEG! Waarschuwing voor alle abonnees op onze Festivalinfo / Podiuminfo /...

Textures_vdweek.jpg12
vorig nieuwsbericht

TEXTURES PRESENTEERT ALBUM IN DE BENELUX Brabantse progressieve metalband Textures komt op 21 april met het nieuwe...

REACTIES

Avatar iezZ
vr 29 feb 2008 17:26

iezZ I'm in!

reactie score 0
report reactie
Avatar Dooie
vr 29 feb 2008 20:42

Dooie Maroon & Chimaira (L)

reactie score 0
report reactie
Avatar SHAR85
vr 29 feb 2008 22:42

SHAR85 ik kom zowieso maar die kaartjes zouden een heel mooi verjaarskadootje zijn :D

reactie score 0
report reactie
Avatar Monique.J.D.
za 01 mrt 2008 10:20

Monique.J.D. Ze lijken me geweldig om live te zien.
Veel plezier aan ieder die heen gaat.:)

reactie score 0
report reactie
Avatar gizmo666
ma 03 mrt 2008 00:08

gizmo666 Ga er zowieso heen maar gratis is altijd beter he ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar scarsoflife
ma 03 mrt 2008 05:04

scarsoflife maroon is echt goed live attans 12-09-07 in het voorprogamma van as i lay dying

reactie score 0
report reactie
Avatar Metalthomas
ma 03 mrt 2008 16:28

Metalthomas scarsoflife schreef:
maroon is echt goed live attans 12-09-07 in het voorprogamma van as i lay dying


En dan te bedenken dat het slecht was, ze konden vele male beter

reactie score 0
report reactie
Avatar Samanthax
ma 03 mrt 2008 16:47

Samanthax ik doe mee :D

reactie score 0
report reactie
Avatar Rotall86
ma 03 mrt 2008 18:10

Rotall86 count me in !!

reactie score 0
report reactie
Avatar darkness-eye
wo 05 mrt 2008 21:06

darkness-eye poh:O wat wil ik daar graag heen.. maja heb nog geen kaartje kunnen machtigen:( ma ik wil dr zowiezo heen:D maroon is vet goed live.. en chimaira pff die kunnen dr ook wat van:D

reactie score 0
report reactie
Avatar xSins
do 06 mrt 2008 15:52

xSins jaa =D

reactie score 0
report reactie
Avatar Dooie
za 08 mrt 2008 15:18

Dooie het is ondertussen 8 maart, ik ben wel benieuwd wie er nu gaat winnen. ik hoop zo erg op een kaartje.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?