nieuws: Soulwax viert Koninginnenacht uitgebreid in HMH

print
mail to friend
Door dubbedub op 28 februari 2008 - 11:50 1 Tijdens Koninginnenacht op 29 april viert Soulwax feest in de Heineken Music Hall, met Radio Soulwax presents Part of the Weekend Never Dies. Het avondvullende programma bestaat uit Soulwax live, 2 Many DJ's, Vitalic live, Goose (dj set), De Jeugd van Tegenwoordig, Joost van Bellen, Le Le en AKA The Junkies.

Onder de titel ‘Part of the Weekend Never Dies’ verschijnt binnenkort de documentaire die Saam Farahmand heeft gemaakt van de ‘Soulwax Nite Versions’ zomer tour uit 2006. Het feest wordt gehouden ter ere van deze documentaire.

Kaartverkoop voor dit evenement start zaterdag 1 maart. Kaarten zijn € 32,50
(excl. servicekosten).
volgend nieuwsbericht
Cinema-Bizarre14

CINEMA BIZARRE NAAR AMSTERDAMDe nieuwste Duitse hype Cinema Bizarre komt naar Nederland. De...

brainpowerr.jpg3
vorig nieuwsbericht

BRAINPOWER KOMT MET THEATERTOUR Vriend Freek De Jonge inspireerde Brainpower om jarenlang na zijn deelname...

REACTIES

Avatar Stofje
do 28 feb 2008 12:02

Stofje Klinkt wel érg vet... eigenlijk.

reactie score 0
report reactie
Avatar RobZ
do 28 feb 2008 12:05

Knoedel Stofje schreef:
Klinkt wel érg vet... eigenlijk.


Ja, ik kan me ook slechtere manieren bedenken om Koninginnenacht te vieren

reactie score 0
report reactie
Avatar bruisedego
do 28 feb 2008 12:17

bruisedego Geinig, al die gehypte (maar stiekem toch wel leuke) Nederlandse electro-acts..

reactie score 0
report reactie
Avatar Ted de tekkel
do 28 feb 2008 12:37

Ted de tekkel Cool! Waarschijnlijk wel aanwezig

reactie score 0
report reactie
Avatar fsleeking
do 28 feb 2008 14:44

fsleeking Geinig, al die gehypte (maar stiekem toch wel leuke) Nederlandse electro-acts..

ik zie er niet echt nederlandse electro acts tussen zitten ;). Van Bellen wel, maar dat is een dj, niet echt een live act.

reactie score 0
report reactie
Avatar bruisedego
do 28 feb 2008 15:16

bruisedego fsleeking schreef:
Geinig, al die gehypte (maar stiekem toch wel leuke) Nederlandse electro-acts..


ik zie er niet echt nederlandse electro acts tussen zitten ;). Van Bellen wel, maar dat is een dj, niet echt een live act.

De Jeugd van Tegenwoordig, Le Le en AKA The Junkies... Nou okee, electro in de breedste zin van het woord ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar Musiquefreak
do 28 feb 2008 16:43

Musiquefreak Oe vet! Hier ben ik misschien wel bij (:

reactie score 0
report reactie
Avatar Tiny_Dancer
do 28 feb 2008 18:46

Tiny_Dancer dat klinkt wel erg goed eigenlijk!

reactie score 0
report reactie
Avatar Anjaa
vr 29 feb 2008 10:46

Anjaa zoo dit klinkt wel erg vet :) hier ben ik denk ik wel bij

reactie score 0
report reactie
Avatar Chimey
za 01 mrt 2008 14:56

Chimey Klinkt leuk, geen idee wat voor volk hier op af komt eigenlijk.

reactie score 0
report reactie
Avatar janai
zo 02 mrt 2008 15:50

janai Dat klinkt als een mooi feestje.
Leuke namen!

reactie score 0
report reactie
Avatar Until My End
di 22 apr 2008 14:38

Until My End Persbericht van Mojo is net uit, deze avond is verplaatst naar maandag 28 april in de Paradiso!

reactie score 0
report reactie
Avatar Until My End
di 22 apr 2008 14:51

Until My End Persbericht van Mojo is net uit, deze avond is verplaatst naar maandag 28 april in de Paradiso!

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?