nieuws: The Cure na acht jaar weer in Nederland

print
mail to friend
Door Magali op 27 september 2007 - 15:52 1 Op dinsdag 18 maart komt The Cure voor het eerst na 8 jaar weer naar Nederland. Zij zullen optreden in Ahoy te Rotterdam. Dit optreden zal deel uitmaken van de tour 4Tour2008.

The Cure begon midden jaren ’70 als The Easy Cure, maar in 1978 werd gekozen voor de korte versie van de bandnaam. The Cure was op z’n best als zanger Robert zich lekker kon uitleven in z’n eigen verdriet en zielepijn – zolang hij met z’n klaaglijke stem zijn hart kon uitstorten, was hij het meest op dreef. Toch maakte de band af en toe ook wel eens vrolijke liedjes, zoals ’Why Can’t I Be You’ of ’Friday I’m In Love’. Af en toe haalden die nummers ook de hitlijsten, maar The Cure moest het vooral hebben van z’n hondstrouwe fans.

Het concert begint om 19.30 en de voorverkoop begint op 6 oktober om 10.00 . Kaarten kosten €35/€37/€39/€41/€43 voor de verschillende rangen. Dit is exclusief voorverkoopkosten. Voor de informatie over dit concert ga je naar The Cure
volgend nieuwsbericht
Billy Ocean

PARADISO KRIJGT BEZOEK VAN BILLY OCEAN Billy Ocean is de bestverkopende zwarte Britse zanger ooit. Ocean die een...

Luka Bloom6
vorig nieuwsbericht

LUKA BLOOM VOOR 9 OPTREDENS NAAR NEDERLAND De Ierse singer songwriter Luka Bloom heeft inmiddels al een indrukwekkend...

REACTIES

Avatar evabakker
do 27 sep 2007 15:58

evabakker OH


MY


GOD


.

reactie score 0
report reactie
Avatar Marz667
do 27 sep 2007 16:01

Marz667 Ok.. dat zag ik niet aankomen, zeker cool :D

reactie score 0
report reactie
Avatar Nocturna
do 27 sep 2007 16:31

Nocturna Ik ga er bij zijn! leuk nieuws:D

reactie score 0
report reactie
Avatar Marlous_marlous
do 27 sep 2007 16:55

Marlous_marl.. JAAAA OMGGG hier heb ik lang op gewacht
100% dat ik daar bij ben!

reactie score 0
report reactie
Avatar fuchsy77
do 27 sep 2007 17:23

fuchsy77 Me Like!

reactie score 0
report reactie
Avatar MadJack
do 27 sep 2007 17:38

MadJack O MY GOD!! Dit is echt ZO onwijs gaaf! :|
Ik ben er zeker bij!

reactie score 0
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
do 27 sep 2007 18:41

E-Clect-Eddy Yippie-cai-yeeeeee

reactie score 0
report reactie
Avatar lordidiot
do 27 sep 2007 18:56

lordidiot mocht eens tijd worden :) denk dat ik hier wel weer bij ben :)

reactie score 0
report reactie
Avatar caiostro
do 27 sep 2007 19:35

caiostro Ik ben er bij!!!
Welke leuke meid en echte fan wil mij vergezellen?

reactie score 0
report reactie
Avatar parabool
do 27 sep 2007 21:04

DIKKEGEK wat een afschuwelijk mooi nieuws!

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
do 27 sep 2007 21:19

jos_theboss22 mij te duur voor een band waar ik weinig nummers van ken.

reactie score -3
report reactie
Avatar skabuoy
do 27 sep 2007 21:54

skabuoy jos_theboss22 schreef:
mij te duur voor een band waar ik weinig nummers van ken.
En zelfs dán is het nog iedere cent dubbel en dwars waard!

Ik heb ze pas twee keer mogen zien, en beide keren was op Rock Werchter.'t Werd een keer tijd dat we wat van die Belgen leerden!

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
do 27 sep 2007 21:55

skabuoy Als ze trouwens weer touren, zit er misschien wel wéér een show op Werchter in... *hoopt van ganzer harte van wel*

reactie score 0
report reactie
Avatar evabakker
do 27 sep 2007 22:05

evabakker Zou inderdaad wel fijn zijn als ze ergens op een festival komen :D

reactie score 0
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
vr 28 sep 2007 01:47

E-Clect-Eddy DIKKEGEK schreef:
wat een afschuwelijk mooi nieuws!

Je hebt heeeeeeeeel veeeel gemist.

reactie score -1
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
vr 28 sep 2007 01:48

E-Clect-Eddy DIKKEGEK schreef:
wat een afschuwelijk mooi nieuws!

Je hebt heeeeeeeeel veeeel gemist.

reactie score -1
report reactie
Avatar E-Clect-Eddy
vr 28 sep 2007 01:49

E-Clect-Eddy sorrry... misquoted DIKKEGEH ipv jos_the boss.

reactie score -1
report reactie
Avatar dixie
vr 28 sep 2007 07:13

dixie dan loop ik stage :'(

reactie score 0
report reactie
Avatar Kyran
vr 28 sep 2007 08:07

Kyran ow... wat leuk, wat leuk! dat is nog eens goed nieuws...

ik heb ze 1 keertje half gezien op werchter en daar heb tot de dag van vandaag spijt van dat ik ze niet helemaal gezien heb!

reactie score 0
report reactie
Avatar Jacqimo
vr 28 sep 2007 10:43

Jacqimo GEWELDIG =D

reactie score 0
report reactie
Avatar pinkelotje
vr 28 sep 2007 11:41

pinkelotje ZO DAN...... MEER ALS 20 JAAR GELEDEN DAT IK DIE GEZIEN HEB, GA IK ZEKER HEEN

reactie score 0
report reactie
Avatar Spike13
vr 28 sep 2007 15:53

Spike13 Ergens rond 1987/88 gezien in zowel Ahoy als Thialf. Toendertijd fantastisch!
Zou wel geinig zijn om ze eens weer te zien.

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
vr 28 sep 2007 20:34

skabuoy 'geinig' doesn't half cover it... ;-)

reactie score 0
report reactie
Avatar Sturgo
vr 28 sep 2007 22:07

Sturgo Als t maar half zo goed is als in Lokeren 2005, dan is t al geweldig! Daar speelden ze:

Open
Fascination Street
From the Edge of the Deep Green Sea
High
The Blood
A Night Like This
The End of the World
Shake Dog Shake
Signal To Noise
Push
Just Like Heaven
A Letter To Elise
Never Enough
Us or Them
A Strange Day
alt.end
The Baby Screams
One Hundred Years
Shiver and Shake
End


At Night
M
Play For Today
A Forest


Let's Go To Bed
Why Can't I Be You?


Boys Don't Cry

reactie score 0
report reactie
Avatar caiostro
za 29 sep 2007 10:34

caiostro Als ze in ieder geval maar The Drowning Man spelen.

Bloodflowers, The Figurehead, Cold en Faith mogen ook wel op de setlist.

reactie score 0
report reactie
za 29 sep 2007 10:39

wolfje Oeh Oeh Oeh!
Fantastisch nieuws^^

reactie score 0
report reactie
Avatar NutSjel
za 29 sep 2007 13:00

NutSjel Ben zeker van de partij! De 6e meteen even kaartje scoren.Op de lokerse feesten waren ze geweeeeeeeeldig en ook al kost het wat centen, ze zijn het zeker waard!

reactie score 0
report reactie
Avatar evabakker
za 29 sep 2007 13:36

evabakker Ik ben allang blij als ze Friday I'm In Love, Boys Don't Cry, Close To Me en Pictures Of You spelen....

Haha :p

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
za 29 sep 2007 16:14

skabuoy pfff... ik ben al lang blij dát ze spelen... ;-)

reactie score 0
report reactie
Avatar BuTT
zo 30 sep 2007 13:49

BuTT Ze komen ook naar het sportpaleis in Antwerpen! dit word zo'n feest

reactie score 0
report reactie
Avatar Darkfiber
ma 01 okt 2007 10:47

Darkfiber wel kewl dat ze komen maar ik ga echt geen geld aan die galmbak ahoy uitgeven.

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
ma 01 okt 2007 11:12

skabuoy Dat zal, net als bij de ArenA, wel liggen aan je sta-/zitplaats, denk ik.
Ik heb er nog nooit last van gehad. Nóch in ArenA, nóch in Ahoy'.

reactie score 0
report reactie
Avatar Grumzz
ma 01 okt 2007 16:24

Grumzz leukk :D
wel duur.
k denk erover na :)

reactie score 0
report reactie
Avatar Darkfiber
ma 01 okt 2007 17:28

Darkfiber skabuoy schreef:
Dat zal, net als bij de ArenA, wel liggen aan je sta-/zitplaats, denk ik.
Ik heb er nog nooit last van gehad. Nóch in ArenA, nóch in Ahoy'.


dan zou ik eens die gehoortest doen ;)
je zou de enige zijn die dat niet hoort of kan horen...zou mij aan het denken zetten.....

reactie score 0
report reactie
di 02 okt 2007 13:23

joostbaars hier bieden ze ze al aan
www.rang1tickets.nl/concerten/the_cure
beetje voorbarig

reactie score 0
report reactie
Avatar Maniack28
di 02 okt 2007 15:59

Maniack28 40 euro.. waarom altijd zo duur? Denk eens aan de studenten, die willen The Cure ook zien.. helaas, maar hoe graag ik ze ook wil zien, ik betaal nooit meer dan 20 euro voor een band omdat het gewoonweg TE duur is...

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
di 02 okt 2007 16:55

skabuoy Darkfiber schreef:
je zou de enige zijn die dat niet hoort of kan horen...zou mij aan het denken zetten.....
Van de ArenA heb ik vele opmerkingen gehoord over de galm, maar daar stond/zat ik altijd aardig dicht bij het podium. Mensen die met me mee waren hadden ook nooit last van galm, dus dat ligt dan niet aan mij. Van Ahoy' is jouw opmerking de eerste die ik lees met betrekking tot het zijn van een galmbak.

reactie score 0
report reactie
Avatar S_trawberry
wo 03 okt 2007 14:08

S_trawberry ik hoop dat ik een kaartje kan bemachten<3
er komen hier zoveel soorten mensen op af, volgens mij de band met de meest diverse fans =D
ik hoop dat ze charlotte sometimes spelen maar dat zal denk ik wel niet ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar Marlous_marlous
wo 03 okt 2007 15:47

Marlous_marl.. heeft iemand enig idee of het snel uitverkocht gaat zijn?
:P moet ik vandaag al mn tentje voor het postkantoor opzetten of valt dat allemaal wel mee =p
kheb echt geen idee namelijk :O

reactie score 0
report reactie
Avatar skabuoy
do 04 okt 2007 18:45

skabuoy S_trawberry schreef:
ik hoop dat ze charlotte sometimes spelen
Ik hoop met je mee. Twee bereiken vaak meer dan één. ;-)

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?