nieuws: Sigur Ros naar HMH en Vorst Nationaal

print
mail to friend
Door HarmG op 10 september 2012 - 10:46 1 Afgelopen maand stond Sigur Ros nog tweemaal in Paradiso, maar volgend jaar keert de band terug voor de grotere zalen. Op 21 februari staan Jonsi en co in de Heineken Music Hall. De 26e van dezelfde maand doen de heren Vorst Nationaal aan.

Kaarten voor de HMH-show kosten 37,50 euro en zijn vanaf 14 september verkrijgbaar.
volgend nieuwsbericht
Villagers

BITTERZOET VOOR VILLAGERS Villagers komt dit najaar naar Nederland. De jonge singer-songwriter staat...

Mad Caddies1
vorig nieuwsbericht

MAD CADDIES BEGINT EUROPESE TOUR IN DORDRECHT De ska-punkers Mad Caddies beginnen hun Europese tour in November in...

REACTIES

Avatar Maynard-J
ma 10 sep 2012 11:37

Maynard-J 14 september 0:00 wel te verstaan, volgens de site van OOR. Om middernacht dus, in de nacht van donderdag 13 op vrijdag 14 september, begint de vvk. Mooie oplossing voor de gebruikelijke problemen.

Niks te duur trouwens!

reactie score 0
report reactie
Avatar Haario
ma 10 sep 2012 11:56

Haario Oh zo blij dat ik ze al in Paradiso heb gezien vorige week!

reactie score 0
report reactie
Avatar HarmG
ma 10 sep 2012 12:07

HarmG Maynard-J schreef:
14 september 0:00 wel te verstaan, volgens de site van OOR. Om middernacht dus, in de nacht van donderdag 13 op vrijdag 14 september, begint de vvk. Mooie oplossing voor de gebruikelijke problemen.

Niks te duur trouwens!


Nee hoor. Vvk begint om 10 uur in de ochtend.

reactie score 0
report reactie
Avatar Maynard-J
ma 10 sep 2012 12:31

Maynard-J HarmG schreef:
Maynard-J schreef:
14 september 0:00 wel te verstaan, volgens de site van OOR. Om middernacht dus, in de nacht van donderdag 13 op vrijdag 14 september, begint de vvk. Mooie oplossing voor de gebruikelijke problemen.

Niks te duur trouwens!


Nee hoor. Vvk begint om 10 uur in de ochtend.

O... balen. Dan maar hopen dat het die avond nog niet is uitverkocht.

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
ma 10 sep 2012 15:40

smellycat Gaat misschien wel uitverkopen maar denk niet in een paar uur...

reactie score 0
report reactie
Avatar Staind
ma 10 sep 2012 22:30

Staind Waarom nou weer in die lelijke kut HMH? Ach heb ze twee weken terug in ieder geval gezien in de Rivierenhof, Antwerpen. Werkelijk een fenomenale locatie!

reactie score 0
report reactie
di 11 sep 2012 13:50

Atrocityexhi.. Nog maar een keertje dan?

reactie score 0
report reactie
Avatar doegewooniets
wo 12 sep 2012 10:47

doegewooniets of nu in de pre-sale!
http://www.sigur-ros.co.uk/presale/

reactie score 0
report reactie
Avatar doegewooniets
wo 12 sep 2012 10:53

doegewooniets of nu in de pre-sale!
http://www.sigur-ros.co.uk/presale/

reactie score 0
report reactie
wo 12 sep 2012 18:27

vidaloca S.R alleen het einde gezien! Was niet wakker te krijgen in me tent! -_-

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
za 15 sep 2012 10:10

jos_theboss22 oeh wil ze wel graag eens zien. dan maar hmh niet mij favo zaal. maar ach.

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
za 15 sep 2012 10:10

jos_theboss22 oeh wil ze wel graag eens zien. dan maar hmh niet mij favo zaal. maar ach.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?