nieuws: Alanis Morissette naar 013 en Vorst Nationaal

print
mail to friend
Door Marz667 op 04 september 2012 - 10:41 1 De Canadese zangeres Alanis Morissette komt terug naar Europa. De superster, bekend van het bestverkopende album van de jaren 90: Jagged Little Pill, komt woensdag 21 november naar de 013 en vrijdag 23 november naar Vorst Nationaal.

Kaarten voor de concerten in Nederland en België gaan vanaf 7 september over de toonbank. Het optreden in Tilburg is toegankelijk voor 50 euro.
volgend nieuwsbericht
DeKelderAmersfoortnews

DE KELDER ORGANISEERT MINI-CONCERTEN IN VELVET MUSIC Een jaar geleden werd reeds bekend dat De Kelder interesse had om met...

balthazarnews
vorig nieuwsbericht

BALTHAZAR IN DECEMBER DOOR NEDERLAND De Belgische band Balthazar komt op 4/12 naar Effenaar, 9/12 naar...

REACTIES

di 04 sep 2012 10:58

dikkie ze zijn echt helemaal los geslagen met prijs tegenwoordig.

reactie score 0
report reactie
Avatar QuintMidas
di 04 sep 2012 11:22

QuintMidas 50 euro voor vergane glorie. Ze zijn nu werkelijk helemaal van het padje geraakt.

reactie score 0
report reactie
di 04 sep 2012 11:35

Miechiel Ze gaan er volgens mij vanuit dat de fans van toen (toen 14-20 jaar) nu een stuk ouder zijn, een baan hebben met goed salaris en best 50 euro over hebben voor een stukje jeugdsentiment.
Als je de recensie van Bospop van dit jaar leest, is dit inderdaad een te hoog prijskaartje.

reactie score 0
report reactie
Avatar romy74
di 04 sep 2012 12:13

romy74 aso prijzen . ik ga die 50 euri maar mooi ergens anders aan besteden ;)

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
di 04 sep 2012 12:46

smellycat Inderdaad aardig aan de prijs maar zou me niet verbazen dat het gewoon uitverkoopt en dan is het zakelijk gezien goed ingeschat door de organisator...

reactie score 0
report reactie
Avatar headout
di 04 sep 2012 16:29

headout Gaaf, Alanis in 013. Jeugdsentiment; wereldplaat. Moeten we heen! Euhm, 50 euro? Van de pot gerukt! Dan maar niet.

reactie score 0
report reactie
Avatar deGus
di 04 sep 2012 17:04

deGus Wedden dat deze wordt verplaatst naar de Melkweg wegens "logistieke redenen"?

reactie score 0
report reactie
wo 05 sep 2012 19:48

musicforever Leuk maar inderdaad te duur anders was ik wel gegaan jammer. Ik zie haar wel een keer op een festival ofzo.......

reactie score 0
report reactie
Avatar marcelb7
vr 07 sep 2012 13:42

marcelb7 @deGus: Dan zou het cirkeltje weer rond zijn, want daar gaf ze haar eerste Nederlandse optreden...

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?