nieuws: Ignite komt naar Drachten

print
mail to friend
Door Marz667 op 01 maart 2012 - 10:18 1 De Amerikaanse hardcoreband Ignite komt terug naar Europa. Zoli Téglás zal samen met zijn mannen op maandag 23 juli naar Iduna in Drachten komen. Kaarten kosten 12,50 euro in de voorverkoop.

Ignite stond eerder op o.a. Lowlands, Pukkelpop, Ieperfest, Hurricane, Dour Festival, Groezrock, Paaspop Schijndel, Powerfest, Graspop Metal Meeting, Sziget en Dynamo Open Air.
volgend nieuwsbericht
luckynews.jpg

LUCKY FONZ III, NICO DIJKSHOORN E.A. GRATIS IN...Kriterion viert op vrijdag 9 maart het 40-jarige bestaan van de Amsterdamse...

ramones
vorig nieuwsbericht

MARKY RAMONE OOK NAAR DEN HAAG Het laatst overgebleven Ramones-lid Marky Ramone werd eerder bevestigd voor...

REACTIES

Avatar nofunatall
do 01 mrt 2012 10:38

nofunatall Drachten.... pfff

reactie score 0
report reactie
Avatar rayman666
do 01 mrt 2012 10:48

rayman666 mijn gedachte ook pff en dat op een maandag :-/

reactie score 0
report reactie
Avatar Siego
do 01 mrt 2012 10:56

Siego Ignite speelt elk jaar 86x in Nederland dus houd je bek nou gewoon even dicht als ze ook een keer in Friesland komen spelen.

reactie score 0
report reactie
Avatar Takethistoheart
do 01 mrt 2012 11:37

Takethistohe.. En ik ga gewoon wel.

reactie score 0
report reactie
Avatar PitKings
do 01 mrt 2012 11:57

PitKings Zeker aanwezig!

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
do 01 mrt 2012 19:13

jos_theboss22 pff jamer dat ik dan net meer in de buurt woon.

reactie score 0
report reactie
Avatar rayman666
do 01 mrt 2012 20:26

rayman666 Nee ik vind niet dat ze in friesland mogen spelen.ZO

reactie score -1
report reactie
Avatar Iksie
do 01 mrt 2012 20:41

Iksie Drachten, prima te doen vanaf Dalfsen (Zwolle)..
Vorige keer ook geweest daar, zeker aanwezig dus..

reactie score 0
report reactie
Avatar Guidovm
vr 02 mrt 2012 11:57

Guidovm HMH serieus je favo podium? Beredeneer eens?
Verre van goed geluid en dan heb ik het geen eens over de sfeer!

reactie score -1
report reactie
Avatar Lenny
vr 02 mrt 2012 13:30

Lenny Super!! En geweldig dat het nog kan voor zo'n prijs

reactie score 0
report reactie
Avatar nofunatall
vr 02 mrt 2012 13:35

nofunatall Siego schreef:
Ignite speelt elk jaar 86x in Nederland dus houd je bek nou gewoon even dicht als ze ook een keer in Friesland komen spelen.


Friesland.. dat zou niet eens bij nederland mogen horen, 2.5 uur rijden nee bedankt. Jullie komen maar gewoo naar het zuiden toe,

reactie score 0
report reactie
Avatar rayman666
za 03 mrt 2012 11:05

rayman666 Idd nofunatall helemaal mee eens en de afgelopen 5 jaar is ignite hoogtens 10x geweest en rond dit nog naar boven af new album is ook welkom
Iemand idd voor pennywise cd release?

reactie score 0
report reactie
Avatar paingrief
zo 04 mrt 2012 21:38

paingrief rayman666 schreef:
Nee ik vind niet dat ze in friesland mogen spelen.ZO


En dat zegt iemand met Waldrock als favoriete festival...

reactie score 1
report reactie
Avatar rayman666
ma 05 mrt 2012 01:02

rayman666 Waldrock is ook dood dus............

reactie score 0
report reactie
Avatar rayman666
ma 05 mrt 2012 06:41

rayman666 Waldrock is ook dood dus............

reactie score 0
report reactie
Avatar rvs-mick
ma 05 mrt 2012 13:42

rvs-mick Wat ik gehoord heb komen ze van de zomer met een nieuw album. Mag het hopen, ben our darkest days wel beu ondertussen.

Vind Friesland wel te ver weg om ze daar te gaan kijken, ik wacht wel lekker tot ze weer in Tivoli/013 o.i.d. staan.

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?