nieuws: Incubus alsnog naar Amsterdam

print
mail to friend
Door Marz667 op 14 februari 2012 - 11:05 1 Incubus komt dinsdag 10 juli naar de Heineken Music Hall. Kaarten gaan 17 februari in de voorverkoop voor 44 euro. Kaarten voor de afgelaste show op 25 november 2011 zijn niet geldig voor deze show.
volgend nieuwsbericht
andrerieunews

ANDRÉ RIEU GEEFT NOG EEN CONCERT OP VRIJTHOFAndré Rieu heeft al drie concerten in juni staan, maar deze zijn bijna...

GlennisGracenieuws6
vorig nieuwsbericht

GLENNIS GRACE MET VRIENDEN NAAR HMH Zaterdag 15 september 2012 geeft Glennis Grace haar eerste eigen concert in...

REACTIES

Avatar EdwardK123
di 14 feb 2012 11:28

EdwardK123 Eerder gekochte kaarten niet geldig? Lekker dan.. Ik hoop voor de mensen die eerder gingen dat ze hun geld terug hebben kunnen krijgen.

reactie score 1
report reactie
di 14 feb 2012 11:44

dikkie Hallo,

ik heb geld wel terug gehad maar service kosten niet a € 4,40 en deze zal ik nu weer op nieuw moeten betalen belachelijk.

reactie score 1
report reactie
Avatar Infadel
di 14 feb 2012 12:12

Infadel dikkie schreef:
Hallo,

ik heb geld wel terug gehad maar service kosten niet a € 4,40 en deze zal ik nu weer op nieuw moeten betalen belachelijk.


dat is idd schandalig - boycotten die hap!

reactie score 1
report reactie
Avatar Jauke
di 14 feb 2012 12:53

Jauke Ik heb mijn geld teruggekregen, was prima geregeld! On topic: zeker aanwezig in de HMH!

reactie score 0
report reactie
di 14 feb 2012 13:10

dikkie Jauke schreef:
Ik heb mijn geld teruggekregen, was prima geregeld! On topic: zeker aanwezig in de HMH!


heb jij de 4,40 kosten ook terug gehad dan wat je nu weer moet betalen

ik niet hoor

reactie score 0
report reactie
Avatar Jauke
di 14 feb 2012 14:14

Jauke dikkie schreef:
Jauke schreef:
Ik heb mijn geld teruggekregen, was prima geregeld! On topic: zeker aanwezig in de HMH!


heb jij de 4,40 kosten ook terug gehad dan wat je nu weer moet betalen

ik niet hoor

Nee, die servicekosten heb ik idd niet teruggekregen, maar had niet anders verwacht..

reactie score 0
report reactie
di 14 feb 2012 15:21

rjcalbers Op mijn kaartje van vorig jaar staat 40 euro + 4 euro servicekosten. Nu is de prijs 44 euro exclusief servicekosten. Vreemde zaak. Er wordt weer makkelijk geld verdient op deze manier.

reactie score 0
report reactie
di 14 feb 2012 15:25

rjcalbers Op mijn kaartje van vorig jaar staat 40 euro + 4 euro servicekosten. Nu is de prijs 44 euro exclusief servicekosten. Vreemde zaak. Er wordt weer makkelijk geld verdient op deze manier.

reactie score 0
report reactie
Avatar eerlijk?!
di 14 feb 2012 17:54

eerlijk?! 5500 x 4 euro servicekosten = 22.000 euro extra in de poccket. 5500 x prijverhoging van 4 euro per kaartje is nog eens 22.000 euro extra in de pocket. Lekker verdienen 44.000 extra. Iets meer dan een modaal jaarsalaris. Schande dit!
O ja in een paar maanden tijd een prijsstijging van 10% en het heeft niets met de BTW te maken...

reactie score 0
report reactie
Avatar jeroensiep
za 18 feb 2012 14:02

jeroensiep Ja, je kan overal wel moeilijk om doen...De servicekosten zijn voor de verleende service en die heb je gehad..Het is wel schandalig maar om een concert waar je naar toe wilt boycotten vind ik wel enorme onzin, ze hoeven niet per se terug te komen..Persoonlijk maakt het me niet veel uit want ik zie ze wel op Werchter.

reactie score -1
report reactie
Avatar noname
za 18 feb 2012 17:55

noname @jeroensiep je kan je vast wel voorstellen dat het genaaid is lijkt me. Je koopt kaartjes en het gaat niet door. Vervolgens komt er geen nieuwe datum. Resultaat tickets terug en servicekosten ben je kwijt. paar weken later komen ze toch weer naar amsterdam, moet je nieuwe kaartjes kopen (oude zijn niet geldig) en daar betaal je dan 4.- meer voor. en ook weer de servicekosten. Had sjiek geweest als je nu 36.- excl. hadden gekost. Of sowieso niet meer dan 40.- als gaat het maar om een paar euro. Geflashed is het duidelijk wel.

reactie score 0
report reactie
Avatar Chimey
ma 20 feb 2012 01:29

Chimey Het was niet uitverkocht toen toch? Misschien hadden ze daar wel op gehoopt en hopen ze met die 4 euro het misgelopen geld weer terug te verdienen.

Ik ga er niet heen overigens, niet mijn band.

reactie score 0
report reactie
Avatar Jauke
ma 20 feb 2012 14:51

Jauke rjcalbers schreef:
Op mijn kaartje van vorig jaar staat 40 euro + 4 euro servicekosten. Nu is de prijs 44 euro exclusief servicekosten. Vreemde zaak. Er wordt weer makkelijk geld verdient op deze manier.


Nee, het is (wederom) 40 euro + 4 euro servicekosten, dus dezelfde prijs als vorig jaar..

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?