nieuws: Solomon Burke overleden, optreden De Dijk onzeker

print
mail to friend
Door Marz667 op 10 oktober 2010 - 10:21 1 Solomon Burke is zondagochtend op weg naar Schiphol in een vliegtuig overleden. De Amerikaanse soulzanger kwam naar Nederland voor een optreden met De Dijk in Paradiso in Amsterdam, aanstaande dinsdag.

Burke heeft onlangs samen met De Dijk het album Hold On Tight gemaakt. Het album staat deze week in de Album Top 100 op de tweede plaats. Of het optreden van De Dijk nog plaatsvindt is onbekend. "Eerst moet er voor Solomon gezorgd worden", laat een woordvoerder van de platenmaatschappij weten.
volgend nieuwsbericht
katyperrynewss.jpg9

KATY PERRY KOMT NAAR HEINEKEN MUSIC HALLDe Amerikaanse popzangeres en gitariste Katy Perry komt naar Nederland. De...

gobacktothezoo2
vorig nieuwsbericht

EXTRA GO BACK TO THE ZOO CONCERT IN GRONINGEN De kaarten voor het concert van Go Back To The Zoo in Vera gingen als warme...

REACTIES

Avatar noname
zo 10 okt 2010 10:30

noname Wat een slecht begin van de dag. RIP

reactie score 0
report reactie
Avatar jopkop
zo 10 okt 2010 10:58

jopkop Een van de legenden.

reactie score 0
report reactie
Avatar Karsibalt
zo 10 okt 2010 11:18

Karsibalt Dubbele kater voor mij

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
zo 10 okt 2010 11:34

jos_theboss22 Wow het gaat zo wel snel qua overlijdens in muziekland.
R.I.P

reactie score 0
report reactie
Avatar ProgDamien
zo 10 okt 2010 12:55

ProgDamien Kende hem nog niet zo goed, tot ik vorige week toevallig een docu zag over hem en de Dijk. Toch weer een groots muzikant minder.. RIP

reactie score 0
report reactie
Avatar KingRichard
zo 10 okt 2010 18:36

KingRichard King of Rock & Soul ... R.I.P.

reactie score 0
report reactie
ma 11 okt 2010 08:41

henkvalk Ik begreep dat het concert wel doorgaat als zijnde een ode aan Solomon Burke, des te jammer dat ik geen kaarten heb

reactie score 0
report reactie
Avatar smellycat
ma 11 okt 2010 10:44

smellycat Triest nieuws! Jammer dat er nu een tribute aan van wordt gemaakt. Ik had een kaartje maar ik wilde juist Burke zien en ben dus helemaal niet geinteresseerd in een tribute aan... (hoe goed ook bedoeld van De Dijk want ik geloof oprecht in hun bewondering die ze hadden voor Burke)

reactie score 0
report reactie
Avatar romy74
ma 11 okt 2010 14:24

romy74 YO SMELLY
verkoop je het kaartje aan je bovenbuurman:P

reactie score 0
report reactie
ma 11 okt 2010 17:15

cosmos Je kunt ook gewoon je kaartje retourneren hoor, gewoon op de site van Paradiso kijken. Lijkt me niet zo moeilijk...

reactie score 0
report reactie
Avatar Lacuna777
wo 13 okt 2010 21:47

Lacuna777 R.I.P. Burke

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?