VERSLAG: Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland

Podiuminfo was aanwezig bij Charly Luske / CPG in Pretpark Walibi Holland voor een verslag in woord en beeld. Bekijk hier de 8 foto's.

Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland

Dit jaar viert Walibi Holland viermaal Summer Nights, voor het ultieme zomergevoel. Het park is extra lang geopend, maar er is ook salsa-dansen, diverse dj’s, nationale artiesten en elke avond wordt afgesloten met een vuurwerkshow. Het entreekaartje is inclusief avondprogramma en tijdens de debuuteditie staat een optreden van Charly Luske centraal.

Als voorprogramma staan de diva’s van CPG, bekend van het tv-programma The Winner Is, op het programma. Carolina Dijkhuizen alias Charming, Peggy Sandaal alias Proud en Gitty Pregers alias Gorgeous samen vormen de zomerse groep. Door het plezier dat ze uitstralen, het synchroom dansen, het contact met het publiek en de meezingende nummers van o.a. Tina Turner, Pointer Sisters en Chic zorgen ze ervoor dat het stilstaande publiek snel dansende bewegingen begint aan te nemen. Het constante let’s see those hands is bijna overbodig.

De Amsterdamse zanger Charly Luske, bekend van The Voice of Holland 2, komt helaas twintig minuten later dan gepland. Door de vertraging is de sfeer die CPG erin heeft gebracht helaas al wat verdwenen. In het publiek is duidelijk te zien dat mensen speciaal voor de 33-jarige zijn gekomen. Hij opent met “It’s A Man’s Man’s Man’s World” van James Brown en wordt ondersteund op gitaar en zang door Danjil Tuhumena, ook bekend van The Voice of Holland 2. De mannen slagen er gelukkig toch in om de sfeer weer terug te brengen.

Na slechts vier covers gespeeld te hebben is het optreden van de headliner alweer afgelopen. Het is opvallend, want de Nationaal Songfestival-finalist heeft ook eigen nummers, maar ook wordt de vertraging niet netjes ingehaald. Teleurgesteld publiek kan de komende weken nog naar Berget Lewis, Yes-R en Glennis Grace voor een hopelijk ook zo zonnige Summer Night.

FOTOGRAFIE:

foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland  foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland CPG foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland CPG foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland Charly Luske foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland Charly Luske foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland Charly Luske foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland  foto Summer Nights: Charly Luske - 25/7 - Walibi Holland

ZOOMERAVOND: MOSS - 25/8 - ARTISZomer staat in Artis voor ZOOmeravonden; de dierentuin is elke zaterdagavond...

GLEN HANSARD - 23/7 - CONCERTO RECORDSTORE Glen Hansard, bekend van The Frames en The Swell Season, staat vijfmaal in...