nieuws: Chris Cornell naar de 013

print
mail to friend
Door Knoedel op 16 februari 2008 - 20:52 1 Audioslave- en Soundgarden-zanger komt voor een exclusieve clubshow naar de Tilburgse 013. Dit alles gaat plaatsvinden op 23 juni. De beste man is ook bevestigd voor een optreden op Rock Werchter. Voorverkoop voor dit concert is vandaag, 16 februari, van start gegaan. Kaarten kosten 35 euro excl. servicekosten.

Ga jij naar dit concert? Zet het in je Agendainfo!
volgend nieuwsbericht
Baby Shambles14

THE 925'S SUPPORTEN BABYSHAMBLES VANAVONDMuziek-minded Nederland kon er haast niet omheen; na enkele afzeggingen zou...

Bad Religion Logo13
vorig nieuwsbericht

BAD RELIGION IN DE MELKWEG EN GROEZROCK Zanger Greg Graffin zal met zijn Bad Religion naast Pinkpop meer plekken...

REACTIES

Avatar levyener
za 16 feb 2008 23:09

levyener 35 euro is wel veel.. maar ik wil er dan wel weer graag heen :)

reactie score 0
report reactie
Avatar SickBitch
zo 17 feb 2008 00:15

SickBitch wtf 35 euro... nu heb ik toch wel veel spijt dat k em niet op lowlands heb gezien :(

reactie score 0
report reactie
Avatar Georia
zo 17 feb 2008 11:35

Georia Hij wordt er niet goedkoper op... Misschien bekender geworden door zijn "james bond-lied"...

reactie score 0
report reactie
Avatar jos_theboss22
zo 17 feb 2008 12:16

jos_theboss22 ik snap niet waarom hij zoveel geld zowat alles van zijn nieuwe solo album en optredens worden compleet de grond ingeboord.

reactie score 0
report reactie
Avatar Mammon
ma 18 feb 2008 00:23

Mammon bah

reactie score 0
report reactie
Avatar Bert
ma 18 feb 2008 16:11

Bert Ik zie liever een reunie van Soundgarden. Daar heb ik wel 35€ voor over. Meer zelfs misschien. Maar of dat ooit gaat gebeuren?

reactie score 0
report reactie
Avatar dlugtmeier
ma 18 feb 2008 17:19

dlugtmeier denk niet dat soundgarden ooit nog bij mekaar komt. maar het nieuwste album van chris cornell is toch wel heel goed hoor! ik ben erbij

reactie score 0
report reactie
Avatar Thrash_Legion
ma 18 feb 2008 18:56

Thrash_Legion En naar Werchter...

reactie score 0
report reactie
Avatar Alcaholic
di 19 feb 2008 12:12

Alcaholic veelste duur man:S ga denk ik wel even een kijkje nemen op pinkpop;)

reactie score 0
report reactie
Avatar dlugtmeier
di 19 feb 2008 13:48

dlugtmeier Alcaholic schreef:
veelste duur man:S ga denk ik wel even een kijkje nemen op pinkpop;)

of allebei:)

reactie score 0
report reactie

REAGEREN

REAGEREN?